Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

18 Şubat 2013 Pazartesi

Hayat

Günler gelir ve geçer… aynı bir tünel gibi.. her tünel bir gün ve yollar da hayat.. ve hayatın içinden akıp giden bizler.. onun kurallarına göre hareket eden bizler.. yani demeye çalıştığım ne kadar dikkat edersek edelim görmediğimiz engellere takılabiliriz hayat yolunda..

Peki dikkate rağmen takılıyorsak, güle oynaya gideceğimiz şu yolda, bu kadar dikkatli olmaya hatasız olmaya diretmek niye? Neden dizginler sürekli bizde.. bırakalım kendimizi hayat yoluna o öğretsin bize.. güvenelim biraz hayata… olacak nasılsa olur.. içimizi dinleyelim , çevremizi izleyelim..

Biz değil ,Bırakalım hayat bizim içimizden aksın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder