Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

2 Aralık 2013 Pazartesi

YAZMA ARASI...

işe güce biraz ara verelim diyorum, hatta dedim .. ve aramı verdim.. evet en son nerede kalmıştım.. ödevlerinden bahsediyordum değil mi :)

ödevlerimi teslim ettim.. astroloji ödevimden 75 aldım.. İngilizce ise iyi .. yani biraz daha zorlasaydım kendimi daha iyi notlar alabilirdim.. bunlarda güzel notlar.. nerede hatam eksiğim olduğunu gördüm..

yalnız bu hafta İngilizce dersimde gerçekten çok kötüydüm .. resmen dibe vurdum :( hafta sonu şehir dışına çıkacaktım.. çıkmadım iptal ettim.. 2 gün boyunca oturdum , notları temize çektim, test çözdüm, çalıştım.. hala 1 konu eksiğim var.. onu da yeni derse gidene kadar tamamlayıp ödevleri yapmayı düşünüyorum.. chironum 9.evde eh bu dil meselesi de bu nedenle bu kadar çetrefilli..

chiron nedir ne diyorsun diyenler vardır mutlaka.. astrolojik bir terimdir.. gezegenciktir kendisi.. çevresine yaralı olduğu konularda hep destek olur , "yapın, çalışın, uğraşın, paylaşın" der ama kendisi yapamaz.. hep "ahhh ah" der.. "ah bende olacaktı ;neler yapmazdım" der..

işte benim de dil konusunda olsun eğitimler konusunda olsun hep içimde ukte kalan bir şeyler olmuştur, oluyordur..işte bu ve benzeri konularda çevreme sürekli "öğrenin, çalışın, gezin, görün" diyorum.. ve bu dil konusunda çalışıyorum minimize etmeye çalışıyorum.. elimden geldiğince.. çünkü şöyle düşünüyorum.. tamam ana dilim gibi konuşamayacağım belki, en azından ucundan köşesinden yakalıyıp şimdikinden daha iyi konuşabileyim.. kim bilir ileride ana dilim gibi konuşacağım durumlar olabilir belli mi olur :) hayat !!!

ne diyordum.. 2 gün boyunca evde durdum ve çalıştım.. tabi bu sırada sabah erken kalkıp spor yaptım.. ve pazar günü hani derler ya "deli danalar gibi dolaşıyorsun sakin ol" diye.. işte bende o sıralarda çalışmaya konsantre olamadığım ve enerji patlaması olduğu için kendimi tatlı yapmaya vurdum.. hatta sabah birde zeytinyağlı yaptım.. 2 tane de tatlı.. bu arada da çalıştım..

buradan şunu çıkartıyorum.. kendinizde bir enerji patlaması olduğunu hissediyorsanız ve bu enerjimi nasıl atabilirim diyorsanız; sevdiğiniz bir şeyi yapın.. enerjinizi olumluya çevirin.. verimli çalışın.. boş boş vakit geçirmek yerine bir şeyler yapın.. mutlaka aklınızda sizi rahatsız eden bir şeyler vardır, ertelediğiniz, sizi sıkan.. işte zaman bu zaman.. enerjiniz varken ve asıl yapmak istediklerinizi yapamıyorsanız harekete geçme zamanı :)

aklınızı ruhunuzu temizleme zamanı.. ve unutmayın hissederek nefes alın.. hissedin her nefesin her hücrenize geçtiğini.. yaradanı hissedin.. bir olun..

sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder