Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

7 Haziran 2015 Pazar

ben geldiiiimmm :)

ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı..herkese merhaba bu arada.. nasıl herkes iyi mi? hayatınızda neler oluyor ? hep ben yazıyorum birazda siz yazın anlatın istiyorum..paylaşalım hayatı..

yazmadığım 1,5-2 aylık süreye bakıyorum. yoğun günler geçirmişim.. neler mi yaptım, biraz düşüneyim :) aslına bakarsınız nisan ayım pek de iyi geçmedi.. biraz duygusal durumlar yaşadım.. ama geldi geçti.. bazı şeyleri yaşamanız gerekiyor sizde yaşıyorsunuz.. Kimbilir belkide bizler yaşamak istiyoruz ve yaşıyoruz .. Çok şükür şimdi çok daha iyiyim..

çevremden arkadaşlarımdan uzaklaştığımı söylüyorlar.. ancak yanılıyorlar.. yorulmuşum sanırım.. hep verici olmaktan.. sevgimi , ilgimi, dostluğumu , arkadaşlığımı göstermekten, arayıp hal hatır sormaktan.. şimdi biraz kendimi geri çektiğim doğrudur.. bakıyorum izliyorum.. bu süre içerisinde çevrem neler yapıyor.. kimseye sitemim yok , kırgında değilim.. sadece yorgunum.. ve bundan sonra sadece gerçekten değer veren kişilere değer vereceğim..ruhumun istemediği ortamlardan uzak durmaya çalışacağım.. eğer bulunmam gerekiyorsa da "bakalım neler öğreneceğim" diye bakacağım ..dersler çıkaracağım kendime.. ve biliyormusunuz artık biraz bencil olacağım... laf aramızda vefasızlaştım.. ben ve vefasızlık hiç yakışmıyor ancak hayat , yaşadıklarım böyle yaptı..

evet çok fazla iyi niyetli ve olaylara çok fazla pozitif bakıyorum.. ve biliyorum ki çoğu arkadaşım bu durumdan rahatasız...dedikodudan hoşlanmıyorum .. ne gerek var ki başkalarının hakkında konuşayım.. konuşulması gereken şeyler bana göre , bilgi paylaşımı, eğlence vb..

şöyle düşünüyorum, neden pozitif bakmayayım.. neden her olayın (olumsuz olsa dahi) neden olumlu tarafını görmeyeyim.. neden ah vah tüh leneyim.. neden kendimi o gri girdabın içine alayım..

vardır herşeyde bir hayır der geçerim.. evet bende insanım ve kızayorum.. sonra kızdığım için kendime kızıyorum :))) her olayda kendimize ders çıkarmamız gerekiyor.. kızdığımız taraflarda, olumsuz baktığımız olaylarda bile..

işte bu kadar polyanna olan biri olarak çoğu zaman düşünce tarzımdan dolayı yanlız kalabiliyorum.. kimse sizle konuşmuyor, kızıyor vs vs... sadece üzülüyorum.. başkada bişey yok.. huyum böyle.. olumsuz düşünüp kendimi kör kuyuya atamam :) hayat yaşamaya değer derece çok güzel..

tamam konu burda kapandı çok sıkıldım :) peki sonra sonrasında ne yaptım, kısa tatil kaçamakları, Afrikadan gelen çocukluk arkadaşımla keyifli bir hafta sonu , eğitimler, danışmanlıklar ve işte gelmişim haziranın 7 sine :) ve seçim günü...

hepimiz için hayırlı olsun seçim sonucu.. bakalım neler yaşayacağız.. neler göreceğiz.. şimdilik bu kadar..

sevgilerimle.. kendinize ruhunuza değer verin.. kendinizi sevin..

bu arada Esma-ül Hüsna Ruhsal Hayat Okuma bireysel danışmanlık yapıyorum.. elifyolu.blogspot.com dan bilgi alabilirsiniz..
görüşmek üzere..

14 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir hayat görüşünüz var....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sevgili Polyana:)
    Sizinle aynı görüşteyim.Dedikodu yapan veya sürekli kötümser konuşan insanlarla fazla diyaloğa girmeme konusundaki görüşlerinize tamamen katılıyorum.Kör kuyu benzetmeniz çok güzel , başkaları ile beraber kör kuyuda olmaktansa, tek başımıza hayatın güzelliklerini bulmaya ve yakalamaya çalışmak çok daha iyidir. Aslında hiçbirimiz yalnız değiliz, yalnızlık beynimizde. Hayatta yapılacak ve öğrenilecek o kadar çok şey var ki...Biz hayata değer verdiğimizde kendimize değer veriyoruz.Hayata ve tüm varlıklara saygı duymadan mutluluğu yakalamak mümkün değil...
    Sevgiler, Funda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim funda :)
      Evet yanlız değiliz .. Her nefeste O'nunlayız ..
      Kendimize değer verdiğimizde hayatta değer kazanıyor.. O nun yarattıklarına şükrederek yapıyoruz bunu :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Ben hem kamu sektöründe,hem özel sektörde çalıştım,maalesef dedikodu,çekememezlik her yerde var,bundan kaçamıyorsunuz. İnsanlarla hiç konuşmasanız o da olmuyor. Fakat ben kolayını buldum:) Birisi hakkında dedikodu yapıldığında veya karamsar,negatif şeyler söylendiği zaman hemen pozitif bir şey söylüyorum:) Yok canım aslında o iyi insandır öyle demek istememiştir veya o kadar karamsar olmaya gerek yok,her şey düzelir gibi...Yanınızdaki insanlar önce şaşırıyorlar, çünkü sizden kendilerini haklı çıkaracak tasdik bekliyorlar.Daha sonra böyle pozitif konuşmaya devam ettikçe sizinle istedikleri gibi konuşamayacaklarını anlıyorlar. Onlar da küsmüyor ben de rahat oluyorum:) Negatif etkiye karşı en iyi tepki pozitif olmaktır.İçimizdeki negatif düşünceleri ve duyguları önlemekte de bu metod çok etkilidir.
    Sevgi ve saygılarımla
    Gül Tuğlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gül hanım ,
      Ne kadar güzel ki benimle aynı yöntemi uygulayan biri daha varmış :)
      Ne mutlu bize ..
      Sevgiler

      Sil
  4. Selamlar
    Polyanacılık bardağın dolu tarafını görüp, bununla mutlu olmaktır.Karamsar olmaktan her zaman iyi olsa da her koşulda tam bir mutluluk ve huzur duymak için daha üst bir inanca ve görüşe ihtiyaç vardır. Esmai İİahiye göre Yaratan mutlak güzeldir, o halde onun yarattığı herşey güzeldir.Bardağın yarısı dolu değildir,bardağın tamamı doludur. Herşey ya bizzat güzeldir,ya da ilk başta güzel görünmese de neticesi itibarıyla güzeldir.Güzel gören,güzel düşünür.Güzel düşünen ise hayattan zevk alır.Bu görüşe ancak çok sağlam bir tevhid inancıyla ulaşılabilir.
    Saygı ve sevgiler
    Selim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tevhid inancı sağlam ve elif yolunda olanlardan olmak niyetiyle..
      ki Allahı'ın izniyle öyle olduğumu ve ilerlediğimi düşünüyorum..

      saygı ve sevgiler

      Sil
  5. İnsanlar vefasız ve bencil diye biz de öyle olursak, onlar gibi olmaz mıyız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vicdanımızın (kalbimizin) sesine göre hareket etmeliyiz.. her ne yapıyorsak gerçekten isteyerek yapmalıyız he ne yapıyorsak.. menfaat ve çıkar gözeterek yaptığımız hiç bir şeyin anlamı yok..

      Sil
  6. Esmaül Hüsnaları içimizden her gün zikretmenin pozitif duygu ve düşünce üzerinde bir etkisi var mıdır?
    İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma-ül hüsnaları istediğiniz zaman okuyabilirsin. Allah'ın isimleri tabiki etkisi olur.niyetiniz iyi ve güzel olduktan sonra ...

      Sil
  7. Hoşgeldiniz::)
    Ruhunuzun istemediği ortamlardan uzak olmaya çalışmanız çok normal....Dostoyevski'nin bir sözü var; Mutlluluk gibi mutsuzluk da bulaşıcıdır.Ancak Dostoyevski'nin bir sözü daha var:İnsanların mutlu olmak kadar mutsuz olmaya da ihtiyacı var.Hayatın paradoksu herhalde:) Sürekli baklava yesek çabuk bıkardık,acılara,baharatlara da ihtiyacımız var.Hayatta her şey olması gerektiği gibi belki de...
    Sevgi ve saygılarımla
    Ömer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ömer Bey, hayat zıtlıklarla tamdır.. biri olmazsa diğeri olmaz ve yarım kalır :) Şükür ki hayatın her tadına varabiliyoruz..
      sevgi ve saygılarımla..

      Sil