Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Tek isteğim dürüst olmandı!!

Kısa bir yazı ... Seni O'na havale ettim.. Tek isteğim vardı .. DÜRÜST olman .. Herşeyi açık ve net anlatman .. Sen bunu çok gördün.. Bense bekledim anlatırsın diye .. Sadece güvendim , bu sefer güven dedim.. Hatırlıyormusun Taaa başında anlatmıştım sana neler olacağını. Sende "hayır bu sefer çok ciddiyim" demiştin.. Bense sonu baştan görüyordum da konduramıyor "Güven" diyordum "Güven" !!! 
Kimbilir belkide özellikle yaptın tüm bunları senden uzaklaşayım diye .. "Ben bırakamıyorum sen bırak beni" diye .. Yine son yaşananlara rağmen bekledim DÜRÜST ol konuş diye .. Gülüyorum şimdi kendime ; ne kadar değer vermişim , ne çok değer yüklemişim sana .. Öyle çok ders aldım ki teşekkür ediyorum sana .. Yolun açık olsun .. Sana taaa başında Söylediklerimi hatırlıyor musun ? Bak gerçek oldu. Ilk sessizliğinde başka birşey , ikincisinde başka ve demiştim ki bakalım şimdi neler olacak .. ;) 
Saol herşey için ... Saol bana yaşattığın dersler için .. Seni Allah'a havale ettim .. Bende O'nun bir kuluyum.. O bilir ne yapacağını !! Şimdi susarak konuşma zamanı ..

İşte böyle kısa bir hikaye .. 
Iyi geceler herkese .. 
;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder