Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

18 Kasım 2012 Pazar

Yine bir İstanbul hatırası

18.11.2012 yine bir pazar yine bir seminer ve yine istanbuldayim ....
Herkes "şaşkın , çılgın"der bana ... Bir seminer icin taa Ankaradan çıkıp gelinir mı ya da gidilir mı der ... Oluyor bı sekilde istemek önemli sanırım :) laf aramızda bu sefer ki yol yordu , seminerde bir ara icim
Geçiyordu ... Uyumak istedim olmadı ...
Ne semineriydi diye sorarsanız astroloji
semineri ... Severim ve ilgim vardır. Belki merak belki değil ama seviyorum.. Öyle derin öyle dürüst ki.. Okuyabilmene hersey orda .. Net ve açık gözüküyor.. Rehber niyetine. İnanmak ya da inanmamak değil mesele; yol haritası olarak görmektir asıl olan. Dışardan hersey basit gibi gözükür ama icine girince derindir ve nerede duracağınızı bilemezsiniz .. Sizi alır ve icine çeker . Engin bir denizdir astroloji .. Ve bu deniz icin gunubirlik gelmeye deger...
Ve İstanbula gelmenin en guzel yanida Ortaköy'e gelip çay içip demlenmek.. Biraz dinlenip yine yollara düşmek .. Dönüş vaktine az kaldı .. Bakalım bir daha ne zaman görüşeceğiz İstanbul , hangi olay vesile olucak seni görmeme ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder