Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

2 Kasım 2012 Cuma

YILIN BİTMESİNE 2 AY KALA...

yeniden merhaba.. kasım ayına girdik.. yılın bitmesine 2 ay kaldı.. ne çabuk geçti onca ay onca gün... rüya gibi hatta şaka gibi...bilmiyorum sizde de aynı etkiler oluştu mu.. yoksa aksine çok mu ağır geçti diye düşünüyorsunuz?

kasım ayında aklıma hep tualin " yine aylardan kasım " isimli şarkı gelir.. hatırladınız mı ? :) romantik bir aydır kasım.. kasımda aşk başkadır filmini hatırlarsınız..malum sonbahar, sararır yapraklar ve nazlı nazlı dökülür yerlere ve o güzelim sesi çıkarır üstünden her geçişte..

nedendir bilinmez , şu sıralar aklım dolu, sanki bir yük var çıkmak isteyen.. biliyor gibiyim nedenini.. ama itiraf etmekte zorlanıyorum.. bazen doğru bildiğiniz düşünceler,kararlar vardır ama bilirsiniz en zor olanı bunu uygulamaktır.. sanki uygulamaya geçtiğinizde içinizden bir şey kopup gidecekmiş gibi hissedersiniz.. sanki o kararı verdiğinizde,uygulamaya geçtiğinizde, hiçbir şey eskisi gibi olmayacakmış gibi gelir ve siz bildiğiniz tanıdığınız durumdan vazgeçmek istemediğiniz hatta uygulamaktan korktuğunuz için bir türlü harekete geçemezsiniz.. işte benim durumumda aynı böyle.. zor olan bırakmaktır... umarım başarabilirim..

eveet birazda neşeli yazalım.. yarın güzel bir gün olacağını düşünüyorum.. gayet eğlenceli, bol yemekli ve hoş sohbetli bir gün olacağını düşünüyorum ... umarım hepinizin günü aynen böyle olur..

sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder