Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

8 Nisan 2013 Pazartesi

bir yanım üşüyor..

"bir yanım üşüyor" ne kadar hüzünlü ne kadar içten ve ne kadar söze dökülemeyen anlamlar içeriyor..
bir yanım üşüyor.. yüreğimde bir serinlik bir boşluk.. herşey tam olsada bir delik var hava kaçıran..

ve farkında olup deliği kapatamamak en acısı.. bazen kapattığını sanıp üzerini yara bandladığımız o delik gün gelir, tüm yara bandlarını atıverir ve içiniz üşümeye başlar.. ve öyle bir soğuk gelir ki ;farkında olmadan tüm hücrelerinizi kaplar..çare ararsınız bulamazsınız.. çünkü sizin yapacağınız bişey değildir..

nedir peki bu serinlik noldu diye ararken bulursunuz bir duyguyu ya da duyguları.. kalpten konuşmak mı, aşk mı ,sevgi mi hepsi bir ..hepsi bir ağacın dalları gibi.. bir dalınız kırıkda sanki hep varmış gibi yaşadığınız o günler gün gelip yüzünüze tokat gibi vuruverir.. anlarsınız ki boşluk var bedeninizde..

aşkı arıyor yüreğiniz, sevgiyi arıyor.. korkmadan, düşünmeden "seni seviyorum senden hoşlanıyorum" demek istiyor.. ama olmuyor..yürek söylerken dil susuyor.. ah birde şu kıskançlık , ne komiktir dimi kıskançlık.. kimi kimden neden kıskanırsın.. hepimiz birken ne gerek var bu kıskançlığa..peki kaynağı nedir neden kıskanırız; güvensizlik mi, peki kendine mi yoksa ona mı, yoksa kızgınlık mı ,istediğin gibi davranamamanın verdiği yürek acısımı.. yoksa sadece hepsine duyulan özlem mi?

bir yanım üşüyor dostlar, bir yanımız üşüyor..

kaç kere söz vermişizdir kendimize, evet bu sefer nasıl içimden geliyorsa öyle davranacağım konuşacağım diye peki yapabilir miyiz.. evet .. başlarda evet peki ya sonra.. nolurda yine bir kapanış kapalar içe doğru.. gökyüzü mü yoksa yeryüzü mü etkilidir..belki de hiç biri.. belkide hepsi..

çok mu hüzünlendiniz yoksa ne yazıyor anlamıyoruz mu diyorsunuz..

herkes ne anlamak, ne duymak istiyorsa o kadardır.. ne yazarsam yazayım herkes istediği gibi görür, duyar ve anlar..

üşüyen yanınızın kelebekler gibi uçması dileğiyle.

sevgi dolu güzel günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder