Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

8 Nisan 2013 Pazartesi

hayata hoş geldiniz...

bir peri masalıdır hayat.. her dakikası farklı ,her günü ayrı güzel.. inanır mısınız perilere.. onlar her yerde, her güzellikte doğada.. her çiçek açtığında, her yağmur yağdığında ve her güneş açtığında.. içiniz hüzünlendiğinde çevrenize bakın, size gülümseyen içinizi ısıtan mutlaka birşeyler görürsünüz ya da hissedersiniz :)

onlar bizlerle.. yağmurun yağışında bile bir güzellik var farkettiniz mi.. tam zamanında yağar yağmur.. toprak suya aç kaldığında ve her damla toprağa düştüğünde kana kana içer gökten yağan suyu ve yeniden canlanır.. yeşiller ayrı yeşil olur, pembeler ayrı pembe.. ve her yanımız rengarenk olur..ve konuşurlar kendi aralarında.. neşeyle, sevgiyle ,coşkuyla.. ve bize kendisini daha coşkuyla göstermeye çalışır.. "hadi bak buradayım herşey bizde, bize bak.. bırak işi gücü.. bana bak bana dön.."der..

ve işte bizler duyarsak bu sesi, ahhh gönüllerimizde kelebek esintileri, kulaklarımızde kuş cıvıltıları.. artık ne dert kalır ne tasa.. olması gereken neyse o.. öze döndüğümüzde sadece kendimiz.. ve sadece farkındalığımız..

ve at gözlüklerinden kurtulan bizler hayata hoşgeldiniz..

sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder