Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

6 Eylül 2013 Cuma

neredeyse 5 ay sonra...

herkese kocaman selaamm... neredeyse 5 ay sonra :)
bayağ uzun süre olmuş yazmayalı.. bu süre zarfında neler oldu neler .. anlat anlat bitmez :) kısa kısa başlıyorum ... ama sondan..

astrolojiye yeniden dönüş yapıyorum Allah izin verirse.. kararsızlığımdan sonra sonunda bir karara vardım.. kaldığım yerden devam ediyorum..klasik mi modern mi derken kendimce mantıklı ve doğru bir karar olduğunu düşünüyorum.. bakalım ilerleyen günlerde ne kadar doğru bir karar vermişim göreceğiz ... ve ingilizceye yeniden başladım.. umarım bu sefer şeytanın bacağını kırarım ve rahat rahat ingilizce konuşup, anlayabilirim ..bu konuya yeniden başlamama yol açan astrolojidir..
temmuz-ağustos ayında Hakan Kırkoğlu'nun ( http://www.hakankirkoglu.com/c/haber.asp?id=490&k=Yaz_Okulu_2013) yaz okulu eğitimine gittim.. çok şey öğrendim ve kendisinden ders alarak bir hayalimi gerçekleştirdim..( kendisi bu yola 30 yılını vermiş çok değerli bir insandır.. ve ondan ders almak ayrı bir zevktir..) ancak derste ingilizce terimlerde kullanılıyordu ve kaynakların bir kısmı ingilizceydi ve çevirisi de yok.. eh bu durumda astroloji eğitiminin daha iyi olabilmesi için ingilizce şart dedim.. Ülkemizdeki kaynaklar sınırlı.. dil bilirsem kaynaklara daha rahat ulaşabilirim dedim ve bir hevesle yeniden ingilizceye başladım.. kötü komşu insanı ev sahibi yapar sözü gibi bende dil öğrenmeye yeniden başladım..

evet üst paragraftan anlayacağınız gibi 5 aylık süre zarfında birde eğitime gittim.. bolca seyahat İstanbul yollarını su yolu yaptım :) yorucu ve bir o kadarda zevkliydi..sırt çantamla yolculuk etme hayalim vardı onuda gerçekleştirdim..

geriye doğru baktığımda kötü olarak anımsadığım tek bir olay var Zen hocamla tartışmış olmak.. gerçi bu olayında olması gerekiyormuş olmuş.. iyi de olmuş.. eh bende çalışmalarımı kendim yaptım.. bi süre sonra iş ev seyahat derken ara verdim max. 5-10 gün civarı..güçlendirme çalışması vardı ş.dışında olduğum için gidemedim. tabi hocayla karşılaşmayıda pek istemiyordum.. vesile oldu ş.dışı yolculuğu.. çünkü henüz karşılaşmaya hazır değildim.. bakalım kısmet ne zamanaysa o zaman yeniden görüşürüz..

evet geri geri gitmeye devam ediyoruz ... yendien spain spain ...evet 2.kez ispanyaya gittim.. çok eğlenceli bir tatildi bu sefer.. bol kahkahalı ve eğlenceli..görmediğim yerleri gördüm.. keyifli şekilde gezdim..tatile çıkacağınız kişilere çok dikkat edin.. herşey orada ortaya çıkıyor..

ruhsal gelişimime ağırlık verdim.. gezi olayları can yakıcıydı.. sayelerinde  ne tv izliyorum ne haber okuyorum.. iyide oldu galiba.. özüme dönüş yaşıyorum. herkese tavsiye ederim..

aklıma gelenler bunlar.. 5 ay sonra bu kadar anlatım yeter..dedim ve en önemlisini unuttum.. 33 yaşımı doldurdum.. yani dolu dolu 33 oldum :)) nasıl hissediyorum o gün içim buruktu.. ertesi gün daha iyiydim.. yaşın verdiği ağırlık galiba.. ama sadece o güne özeldi.. yoksa kendimi hiç 33 olarak görmedim göremiyorum.. XXL geliyor üzerime.. ruhum genç:) zaten yaşta semboliktir..beden yaşlanır ruh aynı kalır.. doğum günü her sene gecikmeli ve iki arada bir derede kutlarım.. hep birşeyler olur ve arada kaynar.. sonrasında bir açılır pir açılır.. o yüzden kutlu doğum haftası ilan ediyorum :) 1 hafta boyunca kutlamalarım devam ediyorum.. ve bu doğum günümde (ilk gün üzülsem de) anladım ki seviliyorum.. o kadar çok sevenim varmış ki çok mutlu oldum.. ilk gün pasta kesip dilek tutamadım.. 2.gün yaptım ve en yakın arkadaşımla beraber mumları üflemek nasip oldu.. ailem , dostlarım, arkadaşlarım iyi ki varlar:)

işte bu kadar 5 aylık süre..

hepinize huzurlu ve güzel günler dilerim..

ve bugunun şerefine size aşağıdaki şarkıyı armağan ediyorum...mert hakan& barbados

http://www.youtube.com/watch?v=G1QhdCOAz40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder