Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

5 Şubat 2014 Çarşamba

ayrılık...

AYRILIK...

Bu Kelime ne hissettiriyor size.. koskocaman bir AYRILIK.. sevgiliden, eşten, anneden, babadan, kardeşten ayrılık..

ölüm gibi mi, bir yanınızın yarım kalması gibi mi.. yoksa iki arada kalmak gibi mi ???

koskocaman bir ayrılık... bu yazım bu şekilde biraz kasvetli kusura bakmayın.. hava güneşli olsa da içim biraz böyle..

ayrılık...

sevdiğim , değer verdiğim bir arkadaşımın ailesinin ayrılma kararı aldığını öğrendim.. henüz karar alınmış, belki tek taraflı belki karşılıklı.. sırada mahkeme vb.. işler var.. kim bilir belki de hiç bunlara gerek kalmaz tatlıya bağlanır..:)  düzelirler.. hani tek olsan çocuk olmasa neyse bırak git.. ama çocuk olunca zor oluyor be arkadaş... onları düşünüyorum şimdi.. yaşları büyükte olsa yine de çocuklar.. düşünsenize, aileniz var, her akşam birlikte oturduğunuz , bir arada olduğunuz bir aile.. tatillere ayrıda gidilse bilirsiniz ki orda bir aile var.. ve o karar sonrasında toz pembe aile kavramı hooooppp uçup gitmiş.. tabi Allah sağlık versin ama o ayrılık.. şimdi ne yapacaklar, ayrı evlere gidecekler, kim kimde kalacak, yoksa kalınmayacak mı... içim burkuldu..

bir de iyi tarafından bakmak lazım; hayattalar, sağlıkları yerinde.. istediklerinde görebilecekler.. işte böyle dostlar.. kötü bir şey ayrılık.. ama hayatın gerçeği.. olacak olan oluyor işte hayatta.. Allah yardımcıları olsun..

ve biraz ara verdiğim zamanda neler yaptığımdan bahsedeyim neşemiz yerine gelsin :) yemek kursuna devam .... et yemekleri yapıldı tadına bakıldı.. çiğ et bile yedim :) limon ve et birleşince pişmiş kıvamı oluyor ve hiç çiğ tadı gelmiyor.. profitorol yapıldı çooook hafifti.. bu haftada deniz ürünleri mahsulleri yemekleri tadıcaz ve haftaya farklı bir menüyü kendimiz yapmaya başlıyoruz..

astroloji ise iyi gidiyor ödevde zorlanmıştım hocam beğenmiş :) İngilizcede gayet iyi.. bakalım neler olucak...

öpüldünüz.. güzel bir gün hatta günler diliyorum...hayat güzel.. aldığımız her nefesin kıymetini bilelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder