Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

21 Eylül 2014 Pazar

HAYALLER GERÇEK OLUR..

YIL 2011.. R.Şanal Beyin ve Işık ELÇİ 'ni kitaplarını yoğun olarak okuduğum dönemler.. ruhsal açıdanda biraz yorgun olduğum yıllardı açıkcası.. Şanal Beyin Ankaradaki merkezinden faydalanmak istemiştim.. aradım ancak maddi koşullar nedeniyle bu isteğim gerçekleşmedi..çok istiyordum kendileriyle çalışmayı, Işık ELÇİ ile tanışmayı... kimbilir belkide kendim öğreneceğim için bi şekilde önüm kapandı..

faceden ekledim, takip ettim.. rüya yorumu yaptırdım.. ve eğitim almak istedim.. taa o yıllar.. olmadı.. sonra bir gün faceden bir bayan ekledi beni .. normalde kabul etmem tanımadığım kişileri. ancak nedense ekledim vardır bir hikmeti dedim.. çünkü o kadar çok istemiştim ki tanışmayı görüşmeyi, bir haber bir işarettir diye tamam dedim.. ve ne oldu Işık ELÇİ yi tanıyan biri çıktı :) ancak yine ulaşamadım, kendisinin çok yoğun olduğunu söyledi ve beni başka birine Derya Hanıma yönlendirdi.. rüya yorumu yapıyordu ve yanlış hatırlamıyorsam Işık Elçiden eğitim almıştı.. benim için bir mucize idi.. kendisine ulaştım.. eğitimleri sordum.. ancak istanbulda olduğu için gidemedim.. ya da durduruldum.. nedense durdum.. bekle denildi bekle..her ne kadar eğitime gidemesemde Derya hanımla güzel bir sohbetimiz oldu. bana çok yardımcı oldu.. desteği ve yardımları için teşekkür ediyorum kendisine.. esmalarla ilgili güzel bir kitap önerdi ve vakti geldiğinde aldım.. ve kendisiyle tanışma fırsatı buldum.. sanki yıllardır tanıyormuş gibiydim.. çok tatlı sıcak bir insan.. hayatınıza giren insaları sevgiyle kabul edin.. hepsinden öğreneceklerimiz var.. ve hepsi bize, hayatımıza bişeyler katmak için geliyorlar..Derya hanım hayatımda çok güzel bir yerdesiniz.. iyi ki tanıştım sizinle. ve tanışmamıza vesile olan Zümrüt hanıma da çok teşekkür ediyorum .. tabi önce yüce rabbime yolumda yardım ettiği ve yolumu açtığı için teşekkür ediyorum.. 

ve yıllar geçti.. ya geçen sene ya da bu senin başında ,sonunda Işık ELÇİ Ankara'ya  seminer vermek için geliyordu.. ve kendisinden Esmaül hüsna ruhsal okuma çalışması almak için istekte bulundum.. içim o kadar mutluydu ki.. kıpır kıpır.. sonunda dedim sonunda tanışıyorum.. gözümde hiç bir şey yoktu.. vakti gelince yol açıldıysa herşey kolaylıkla oluyor..o zamanlar yani ulaşamadığım zamanlarda bir istekte bulunmuştum Allahtan " bir gün ama bir gün mutlaka Işık ELÇİ ile tanışacağım ve kendisinden eğitim alacağım" 

ve gün geldi .. tanıştım .. dün gibi aklımda.. "size ulaşmak için çok çalıştım, sarılabilir miyim size" dedim.. o kadar güzel bir mutluluktu ki...Teşekkür ettim Allah'a..

seminer ve esma çalışması bittikten sonra bana bize katıl spiritüel yaşam koçluğu eğitimi al demişti.. o zamanlar pek sıcak bakmamıştım.. çünkü Astroloji eğitimim vardı ve maddi açıdan çok zorlanacaktım..ve önceliğim Asrtoloji idi.. 

ve şimdiye dönersem..vakti geldi ve kendisinden eğitim alıyorum. Spiritüel Yaşam Koçluğu Eğitimi..Hem de izmirde.. Ankarada açılacak olmasına rağmen İzmiri tercih ettim..ne uzaklık ne kalacak yer , herşey kolaylıkla gerçekleşti.. eğitimde 5 ayı geride bıraktım.. çok güzel açılımlar gerçekleştiriyorum .. ve daha güzel açılımlar gerçekleştiriyor olacağım..çevremde benden yardım etmemi isteyen kişilere yardım ediyorum ve güzel geri dönüşler alıyorum.. ve isteğim Allah'ın izni ile başarılı bir Spiritüel yaşam koçu olmak.. buna niyet ettim..İsteğim kendilerine yardım etmemi isteyen kişilere Allah'ın izni ile yol göstermek.. hayatlarına peri tozu serpip yollarına devam etmelerini sağlamak.. hayatlarındaki aydınlığı görmelerine yardımcı olmak ve bunlarını hepsini gerçekleştirmeyi Elif Yolunda...Hak yolunda olarak niyet ediyorum ..

ve önce Allah'a sonra Işık ELÇİ ye çok teşekkür ediyorum..Işık Hocam, sizden öğreneceğim daha çok güzel bilgiler var.. hayatımda varolduğunuz için teşekkür ederim..

ve her ne istiyorsanız , sadece Ondan isteyin ;güzelliklerle , iyiliklerle ..ama gerçekten gönülden isteyin ve güvenin.. çünkü oluyor.. O bizimle.. her an her saniye..O'na Güvenin..

herşey için teşekkür ederim .. 

15 yorum:

  1. Bu güzel yolda Allah yar ve yardımcınız olsun.Sizi tanımasam da çok seviyor ve yazılarınıza bakarak başaracağınıza yürekten inanıyorum. Hayatta hepimiz hem öğrenci,hem öğretmeniz.İçimizdeki sevgi ışığını açığa çıkarttığımızda aslında hepimiz yaşam koçuyuz. Bir düşünürün dediği gibi; İnsan sevdikçe olduğundan daha iyi olmaya çalışır.Olduğundan daha iyi olmaya çalıştıkça etrafındaki her şey de daha iyi olmaya başlar.
    Ömür boyu sevgi ve mutlulukla kalın.
    Esma

    YanıtlaSil
  2. merhaba sevgili Esma ,
    güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Allah hepimizin gönlündeki güzellikleri hayırlı ve iyikilerle dolu zamanda versin inşallah.. ve veriyor :)
    hayatın her anı çok güzel.. O'nu sevdikçe hissettikçe her zaman yol açık, huzurlu ve güvenli..
    sevgilerimle..
    yolumuz aydınlık olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Yazılarınızla benim hayatıma peri tozunu serptiniz bile... Bazen insan karanlıklar içinde kalır, ışığı açacak yeri bilir ama ayağa kalkacak gücü yoktur, hiç ummadığı bir el o insan için ışığı açan el olur.Sadece bunu bilmeniz için yazdım yayınlamasanız da olur ...Sonsuz teşekkür ve sevgilerimle...








    YanıtlaSil
  4. Merhaba , yayınlamaz olur muyum hiç.. Sizlerin Yorumları düşünceleri önemli.. Paylaşmak esastır :) ne güzel hayatınıza peri tozu serptiğimi bilmek . Çok mutlu oldum .. Ve öyle bir zamanda paylaşımınız geldi ki ben size teşekkür ederim .. Yolunuz güzellikler içinde olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,insanlara yardım etmek için bu yola çıkmanız çok güzel bir şey,tek bir insana bile yardım etseniz bence büyük başarı ve mutluluk sayılmalı. Kişisel gelişim konularına ben de meraklıyım , öğrenmek istediğim bir kaç konu vardı ,cevaplayabilirseniz sevinirim. Spritüel yaşam koçluğunun, yaşam koçluğundan farkı nedir? Herhangi bir kursa gitmeden bu konuda sadece kendimizi geliştirmek için kitaplardan öğrenilebilir mi? Savaş,terör,büyük bir hastalık gibi kaosun ve bunalımın hakim olduğu bir ortamda mutluluk ve huzuru yakalamak mümkün müdür, bunlar spritüel yaşam koçluğunun alanına giriyor mu? Mutluluk ve başarı dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunarım.
    Semra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Semra Hanım,
      öncelikle güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)
      ve evet tek bir insan, tek bir insana bile yardım edebilmek, ediyor olmak çok büyük bir mutluluk.. hayatına ışık saçmak, yol göstermek çok güzel ve huzurlu..tabi bu yardımı kendisi isterse yoksa hiç kimseye kendi isteği olmadan yardım etmek doğru değil.. etik değil.. vakti geldiğinde bi şekilde ulaşıyor ve haddim içerisinde yardımcı olmaya çalışıyorum..
      sorduğunuz sorulara yönelik cevaplarımı mail adresi vermeniz durumunda ayrıntılı olarak cevaplayama çalışacağım. :)
      ruhunugulumset@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..
      sevgilerimle...

      Sil
  6. cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim...
    email adresim : semraipek79@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Sizden bir ricam olacaktı.Işık Elçi'nin rüyalar konusunda uzman olduğunu duymuştum.İyi mi kötü mü bir anlam veremediğim bir rüya gördüm.Rüyamda ölüyordum ve son nefesimi vermek üzereyken kelimeyi şehadet getirdim.Bunun anlamı nedir? Işık Hanıma sorabilir misiniz veya siz bu konuda bilgi sahibiyseniz beni aydınlatabilir misiniz? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, öncelikle şunu belirtmem gerekiyor , Işık Hanıma rüya yorumu eğer isterseniz fidan bağışı yaparak yorum yaptırabilirsiniz :) rüya yorumu için şöyle söyleyebilirim. hayatınızda bir sayfa kapanıp yenisi açılıyor.. öyle bir kapanış ki, üzerindeki tüm yük ve ağırlık giderek tertemiz bir başlangıç yapıyorsunuz hayata.. yaşamınıza bir bakın hangi alanlarda yeni başlangıçlar yaşıyorsunuz ya da yaşadınız.. yaşayacağınız bu değişim kalıcı ve güçlü bir değişim oluyor ve bunu yaparken kuvvetli bir destek alıyorsunuz ve güven içerisinde kendi isteğinizle karar verip yolunuza devam ediyorsunuz.. sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa ruhunugulumset@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
      sevgi ve saygılarımla..

      Sil
  8. Merhaba,öncelikle öğrenme azminize ve insanlara yardım etme isteğinize büyük saygı duyduğumu belirtmek istiyorum.Benim iki sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim. Oldukça pozitif enerjiye sahip bir insan olduğumu düşünüyorum, bunu çevremdeki insanlar da hissediyorlar ve söylüyorlar.Bu enerjiyi yakınım da olmayan sevdiğim insanlara da aktarmak istiyorum.Yakınımızda olmayan insanlar ile böyle bir enerji iletişimi kurmak mümkün müdür? Bir de reenkarnasyon konusundaki görüşlerinizi öğrenmek istiyorum.Bazı insanları tanımasak bile kendimize çok yakın hissediyoruz bunun nedeni bundan önceki hayatlarımızda onları tanımamız olabilir mi?
    Selam,sevgi ve saygılarımla
    Hakan Altun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hakan Bey,
      öncelikle güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.. hayatı öğrenerek yaşıyoruz.. öğrenmeden olmuyor..:) ve yardım konusu.. insanlara , ihtiyacı olan ve yardım isteyen kişilere yardım edip hayatlarına bi şekilde yok göstermek ışık olmak hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum..

      sorularınıza gelince.. haddim çerçevesinde yanıtlamaya çalışacağım.. öncelikle enerji konusundan bahsetmek istiyorum.. karşı tarafın izni olmadan böyle bir şeyi yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum. çünkü herkes hayata sizin ya da bizlerin bakış açısıyla bakmıyor.. kim bilir belki de yaşaması görmesi gerekenler vardır.. siz enerjinizi göndermek ister ve hayat alanına müdahale ederseniz tekamülünü gerçekleştirirken belki basamakları hızlı çıkar ancak sonrasında yaşamadığı şeyleri daha sert biçimde yaşayabilir.
      eğer ; beni hissetsin sevgimi hissetsin derseniz.. kalpten bağlıyız hepimiz birbirimize.. gözlerinizi kapatıp, kalbe odaklanıp onu düşünmeniz bence yeterli.. :)

      reenkarnasyon sorunuz için ise; var ya da yok diyemem.. kesin bir yargı olur ki burada haddimi aşmış olurum... açıkçası bende böyle bir çalışma yaptırmıştım kendime ve sonrasında kendimi sorgular oldum.. gerçek mi değil mi.. kendi uydurmam mı diye.. önemli olan şuandaki hayata bakışımız.. ne yapmamız gerektiğini bilmek.. an da kalıp hayatı düzgün şekilde yaşamak..
      hiç tanımadığımız kişileri sevme ya da sevmeme konusunda ise ;ruhumuz ona yakın hissediyordur.. sevmediğimiz kişiye bakmak lazım acaba hangi yönünü sevmiyoruz.. bu dünya da hepimiz birbirimizin aynasıyız..
      sürçü lisan ettiysem affola..
      umarım yardımcı olabilmişimdir..
      herhangi bir sorunuz olursa ruhunugulumset@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
      selam sevgi ve saygılarımla..

      Sil
    2. Cevaplarınız çok güzel,çok teşekkür ederim.Tekamül konusunda haklısınız.Deniz kaplumbağalarıyla ilgili bir belgesel seyretmiştim.Biliyorsunuz deniz kaplumbağası yavruları yumurtadan çıktıktan sonra hemen denize doğru gitmeye başlarlar ve çoğu gidemeden diğer hayvanlar tarafından avlanırlar.Araştırmacılar yardım etmek için yavrular yumurtadan çıkar çıkmaz hemen denize bırakmışlardı ve yavruların hepsinin öldüğünü görmüşlerdi. Sonradan anlamışlardı ki kaplumbağaların denize açılmak için çabalamaları ciğerlerinin açılması için hayati bir unsurmuş.Aynı şekilde insanlara yardım etmeye çalışırken onlara zarar verebiliriz.Önemli olan onlara yol göstermek ve yolda ilerlemelerini onlara bırakmak.
      Reenkarnasyon konusunda ben de emin değilim fakat adaletli bir imtihanın olması için sanki bana olabilir gibi geliyor.Fakat bunu düşünmenin bir faydası yok,sınavda diğer sınavı düşünmek gibi. Önemli olan dediğiniz gibi hayatımızın her anını doğru ve iyi bir şekilde değerlendirmeye çalışmak.Tekrar teşekkür ederim.
      Saygı ve sevgilerimle
      Hakan Altun

      Sil
  9. Gelen yorumlara verdğiniz bir cevapta hepimiz kalpten birbirimize bağlıyız,birisinin sevgimizi hissetmesi için kalbe odaklanıp onu düşünmemiz yeterli demişssiz.Bu sadece birbirini seven insanlar için mi geçerli yoksa herkes için mi? Bir insanı tamamen beklentisiz ve koşulsuz seviyorsunuz diyelim, onun mutlu olmasından başka bir beklentiniz yok ve onun bundan haberi bulunmuyor, onun bizim sevgimizi hissetmesi mümkün müdür?
    İyi yıllar diler,saygı ve sevgilerimi sunarım.
    Öğrenci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın :) sevmenin en Güzeli koşulsuz olanıdır.. Sizin olduğunuzu bilmez belki ama bence sevgiyi hisseder.. Sevmek , sevilmek .. Birinin helede sevdiğiniz birinin mutlu Olmasını istemek çok güzel birşey .. O bilsin ya da bilmesin.. Sizi Anlıyorum .. Sevgi ve saygılarımla .. Sizede iyi yıllar ..sevgi dolu günler dilerim ..

      Sil
    2. Cevabınız için çok teşekkür ederim.Ben aslında herkesi seviyorum hatta evimdeki eşyaları bile arkadaşım gibi görüyorum. Sevmenin önemini en son sevgi beklediğim ve çok soğuk olduğunu düşündüğüm insandan öğrendim, o yüzden hayatta hiç kimseye önyargı ile bakmamak gerektiğine inanıyorum. Sevdiğiniz tarafından sevilmek elbette güzel bir şey fakat sevilmeyi bekleyerek seversek sevgi konusunda fazla bir şansımız olmaz gibi geliyor bana:) Herkesi seversem ve sevdiklerimin sadece yüzde biri bile beni severse oldukça fazla sevenim olur diye düşünüyorum:)
      Ben de size sevgi ve mutluluk dolu günler diliyorum.
      Öğrenci

      Sil