Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

2 Ekim 2014 Perşembe

Ayna

Bugün kimliğimdeki fotoma baktım , sonra aynada bir yüz gördüm ..güzel gözlü , güzel gülüşlü bir yüz ;)ne güzel gülüyorsun öyle dedim , öyle içten öyle samimi , sevgi dolu.. Herzaman gülen bu gözler , bugün daha güzel daha içten.. Kendi kendime ne güzelsin fıstığım hep Gül emi diyip sarılasım geldi 😊Allah'a şükür olsun.. Çok tatlıyım, çok Şekerim çok sevimliyim çok iyiyim ve çok güzelim :)) ruhum güzel hamd olsun 🙏 

3 yorum:

  1. Önce kendini sev..sonra kendin kadar başkalarını..ve sonunda göreceksin ki sen ve ben yok, biz varız..
    Aşağıdaki yazıyı okumananızı tavsiye ederim...
    http://ycagbayir.wordpress.com/2008/09/12/kendini-sevmek-1/
    Sevgi ve huzurla kalın..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Ömer Bey.. Osho yu severim .. Paylaşımınız beğendim ve okudum.

    YanıtlaSil
  3. Hep böyle kalın peri masalı:)
    Her insanın hayatı Tanrı'nın yazmış olduğu bir peri masalıdır. H.Andersen

    YanıtlaSil