Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

17 Aralık 2014 Çarşamba

sana yazılan yazıdır...

bir aşk hikayesi.. oyuncular yabancı.. öyle birileri yok.. dedim ya aşk masalı.. güzel bir aşk masalı...


sana yazılan bir yazıdır.. yüreğine dokunmayı istiyorum,
yüreğine ulaşmak..
sadece konuş istiyorum.. anlat yüreğindekileri..
sana güvenerek çıktım bu yola der sevgili..
tamam der bu sefer farklı.. güven ve çık yola..
ve çıkar sevgili yola ..aşkla güvenle.. mutlulukla..
sonra ne olur bilinmez. yeniden çatırdamalar başlar..
yürek acır, acıtılır..
anlamsız şeyler yüzünden çıkar tartışmalar..
sonrasında sessizlik.. iletişimsizlik..
anlamaya çalışır sevgili.. neden nasıl niçin.. der içinden.. sorar kendisine
ve sorar ona.. sana yazılan yazıdır bu.. yüreğine dokunmayı istiyorum...
yüreğine ulaşmak..
sadece çık karşıma anlat her şeyi.. tamamla yarımı.. tamamla hayatı...
tamamla aşkı..
helallik lazımdır ya hayatta ,bazen veriyorum bazen de susuyorum..
yüreğim yarım kaldı.. yüreğim sorularla kaldı..
gel karşıma anlat.. konuş dürüstçe..
tamamla yüreğimi.. tamamla yarımı..
sana yazılan yazıdır bu.. yüreğine dokunmayı istiyorum...
yüreğine ulaşmak..
gönül borcun var yüreğime.. hem de çok sağlam bir gönül borcu..
tanırsın beni.. tanırsın yüreğimi..
yüreğimi duy..
sana yazılan bir yazıdır...

8 yorum:

  1. Güzel yazılarınız için ellerinize sağlık.Bu aşk masalı için müsaadenizle ben de bir şeyler paylaşayım:)
    Azize Teresa'nın bir çok güzel sözü vardır,bir sözünde şöyle der: " Uzağımızdaki insanları sevmek kolaydır, fakat yakınımızdaki insanları sevmek genellikle kolay değildir ." İnsan ruhuna inen çok önemli bir söz olduğunu düşünüyorum.Sevdiklerimiz uzaktayken özlüyoruz,arıyoruz fakat beraber olunca yine tartışmalar,kavgalar başlıyor.Neden acaba? Yoksa sevdiklerimize yakın olunca kendimizle mi yüzleşiyoruz?
    Aslında hepimiz aşk okyanusunda yüzüyoruz fakat bir damla su için üzülüyoruz.Hepimiz için hayatın her anını aşk ve sevgi ile yaşamak mümkünken, birisi bize yakın değil diye yüreğimiz neden yarım kalsın ,öyle değil mi:) En iyi dilleklerimle...Sevgiler...
    Nilay

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok özür dileyerek söylüyorum amacım sizi eleştirmek değil, gerçek bir sevgide gönül borcu olur mu? Kendimi katarak da söylüyorum, severken çektiğimiz acılar hep sevgimizden karşılık beklemekten, sanki bir alışveriş gibi bakmak yüzünden değil mi?
    Sevgilerimle...
    Sevtap

    YanıtlaSil
  4. merhaba sevtap hanım; paylaşımlarda tabiki bulunabilirsiniz.. sevinirim..
    sevginin en güzeli koşulsuz olanıdır..hayatımıza girenlerde , çıkanlarda bir amaca yönelik, bize birşeyler öğretmeye yönelik gelirler ve giderler.. bu açıdan bakınca tabiki gönül borcu bu kapsama sığmıyor.. bu yazım biraz serzeniş, biraz yakarış içeriyor.. o nedenle gönül borcu kısmına değindim..bu açıdan bakarsanız anlamı farklı olarak görüyor olacağınızı düşünüyorum..
    sevgilerimle ve teşekkür ederim
    :)

    YanıtlaSil
  5. Demekki hayattaki ,yanımızdaki süresi dolmuş. Eğer yurekli olsa zaten kacamak sekilde gidermiydi? Evet zor zorlu olabilir ama en iyisi allaha emanet etmek.Yuregini gercekten tanisaydi öyle gidermiydi?

    YanıtlaSil
  6. Tek sen misin ayrılaaaaan
    Üzüldüğüüüün şeye bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ... Çoktaaaaan bitti üzülmeler hatta yazının yazıldığı hafta bitti .. Yazı da hatıra kaldı :)

      Sil
  7. Selam fundacım yeni gördüm yorumunu ;) geçmiş geçmişte kalmıştır. Yaşanılan her şeyi Bi şekilde bizler çekiyoruz kendimize . Benimde aldığım dersler oldu ilişkimde .. Yolu açık olsun Mutlu olsun .. Borç falan yok şifa olmuş olalım birimize :)

    YanıtlaSil