Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

11 Ocak 2015 Pazar

Fark edin .. Farkına Varın...

Hayatımızda değiştirmek istediğimiz anlar olur ve hayat size bazı süprizler sunar.. Nasıl mı ? Gittiğimiz yerlere yeniden gideriz , herşeyi yeniden görürüz..Anılarımız canlanır gözümüzde ve baktığımız her yere yeni bir gözle Bakarız, eski anılar silinir yerine yenileri yazılır..yıllar öncesine gideriz , eski anıların üzerinden geçer yenileri inşa ederiz... Işte bu hayatın bize sunduğu bir armağandır .. Fark edin , farkına varın .. Yeni ve güzel anılar yaratın.. ❤️😊 sevgilerimle ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder