Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

14 Mart 2015 Cumartesi

Yalancı bahar

Kaç gündür yalancı Baharı düşünüyorum .. Her sene aynı oyuna kanıp duruyor.. Güneşi görünce Açıyor sonra soğuktan üşüyüp döküyor Çiçekleri tomurcukları .. Ve asıl bahar geldiğinde olanca güzelliği ile heryer bir bakmışız çiçek açmış.. 
Düşünüyorum kaç gündür .. Her sene neden bu oyuna kanıyor.. 
Ve bu sabah spor yaparken Şunlar geçti aklımdan ... Vardır bir hikmeti yalancı Baharın.. Tüm sene içinde biriktirdikleri Kötülükleri ilk çiçeklerle atıp yerine çok daha güzellerinin gelmesi için bir yoldur belkide .. Her sene her sene kanılmaz yoksa .. Hayatta olan herşeyin bir anlamı varsa eğer bununda vardır bir anlamı.. Vardır bir hikmeti.. Bütün bir yılın üzerinde biriktirdiği toz kir ne varsa hepsini atıp daha güzelini açmak içindir belkide .. 

Ve bizde öyle değilmiyiz .. Değişmek dönüşmek için çıktığımız yolda önce içimizde biriktirdiğimiz tüm zehri , her türlü kötü düşünceyi ya da bırakmamız gerekenleri bırakıp sonrasında Pırıl Pırıl açmıyor muyuz.. Temizlik olmadan gelişim olmaz .. Yalancı bahar olmadan güzel çiçekler açmaz :) 

Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder