Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

3 Eylül 2015 Perşembe

Dolu dolu 35

Hayatımın en güzel doğum gününü yaşadım .. Yakında sizlerle paylaşacağım :) rüyalarımın doğum gününü yaşatan tüm sevdiklerime , sevenlerime güzel Yürekli güzel insanlara çoook teşekkür ederim.. 
Sevgiler 

2 yorum:

  1. Bundan sonraki hayatınızda da her anınızı mutluluk ve sevgiyle dolu dolu yaşamanızı dilerim.
    Gül

    YanıtlaSil
  2. Nice dolu dolu yıllar dilerim.Dolu dolu yaşamak deyince insanların aklına hareketli,heyecan ve zevk dolu bir hayat geliyor.Benim içinse dolu dolu yaşamak her anını hayattan keyif alarak sevgi ve huzurla yaşamak anlamına geliyor.İnsan ancak hırslardan ve aşırılıklardan arınmış sade ve disiplinli bir hayatla buna ulaşabilir diye düşünüyorum.
    Sevgilerle
    Özlem


    YanıtlaSil