Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

1 Eylül 2015 Salı

Insanlar iliskiler ..

Bugün bayağ yoğun bir şekilde yazmaya başladım. Diğer sayfamı takip ediyormusunuz bilmiyorum . Birde orada yeni yazım var .
Konumuz insanlar , iliskiler .. Ne çok konuştum yazdım bu konularla ilgili..  Beni tanıyanlarınız bilir bilmeyenlerde kendi gibi bilir ya neyse :) 
Ne demeye çalışıyorum , aklınız mı karıştı aslında çok basit bir konu . 
Bazen öyle komik oluyorlar ki kahkaha atasım geliyor . Atıyorum ama içimden ancak gözlerimi okuyanlar anlar :)) dışarıdan izliyorum çoğu zaman ortamda olup olmamak gibi birşey benim durumum. Alıcılar açık ve sadece izliyorum .. 
Herkes bir yerlerde yer edinme çabasında . Onunla iyi geçinirsem o ortama girerim . Onlar gibi davranırsam o ortama girerim . Bazıları da tabi daha farklı .. Ortamda onlar gibi davranıp dışarıda ortamın konuşmasını yapıp yorum yapan, ağızdan laf almak için karşısındaki kişinin düşüncelerini öğrenmek isteyen tipler vardır ya işte böyle farklı tipler ..
Hatta bu tipler canciğer ve çok samimi gözükür karşısındakine , karşıdaki de (genelde ) bu davranışa inanır .. 
İşte böyle insanları görünce hayretler içinde kalıyorum nasıl görmüyorlar , nasıl inanıyorlar , nasıl seviyorlar .. Inanılacak gibi değil:) 
Ya bende bir gariplik var ( ki genelde dediğim çıkar ve inananlar dediğime gelir ) ya da öyle olması gerekiyordur ..
Velhasıl insanlar pek bir garip dostum ..
Herseye rağmen içimde öyle bir sevgi var ki kucaklıyorum hepsini sevgiyle.. Sevgimi  gönderiyorum çağlayandan akan su gibi coşkuyla.. 
Hepinizi seviyorum .. 
Kendinize çok iyi bakın .. Kalbinizle görün , gözlerinizle konuşun emi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder