Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

5 Mart 2017 Pazar

Hayat ...

Upuzuuuun bir ara ... Ve hayat ... 

Yaşamaksa hayat yaşamayı , 
Sevmekse sevmeyi , 
Ağlamaksa , gülmekse , 
Yazmaksa , düşünmekse , yeri gelince kalmak ya da gitmekse 
Hepsini seçtim .. 
Hayat; Kocaman bir oyun "matrix" ! 
Hayat ; kalbinizin dışarı yansıması .. 
Hayat; Kocaman bir HOŞGELDİN demek .. 
Hoşgeldiniz ;) 

2 yorum:

  1. Siz de hoş geldiniz :)
    Uzun süredir yazmıyordunuz,
    Umarım güzel yazılarınız tekrar başlar.
    Hayat bir yolculuk ve bu yolculukta hepimizin
    birbirimizden öğreneceği şeyler var.
    Sanırım Einstein söylemiş;
    Hayat bisiklete binmek gibidir,
    dengede olmak için pedal çevirmeye devam etmelisiniz.
    Herşeye rağmen ilerlemeye,yol almaya devam etmek..
    Hayatın amacı ve bizden istenen bu herhalde.
    Huzur ve mutlulukla kalın
    Hayat yolcusu


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hayat Yolcusu;
      yorumunuzu yeni okuyorum kusura bakmayın :)
      evet uzun süredir yazmıyordum.
      teşekkür ederim..
      yazılarım için yorumlarınızı bekliyorum..

      Sil