Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

13 Eylül 2012 Perşembe

size nasıl yardım edebilirim ?? :)

evet konu başlığım "size nasıl yardım edebilirim?" nedeni yok.. kısa ve net size nasıl yardım edebilirim..ne anladıysanız o...

paylaşmak istediğiniz, dertleşmek istediğiniz her ne varsa sizi dinlemeye ve yardımcı olmaya hazırım.. tabi belli ölçülerde...

yardımın içeriğini açacak olursam: fikir alışverişi diyebiliriz..  aklınıza takılan bir şey olur, çıkış yolu bulmazsınız "burdayım"..

evet üzerime biraz ağır bir yük almış olabilirim.. kimbilir belkide yük değildir.. sizlerle paylaşımlar oldukça bu yük azalır, birbirimize yardım ederiz ve her iki taraftaki yük azalır.. kuşlar kadar hafif olur uçarız :)

hadi bakalım ...
hepimize kolay gelsin...
elimden geldiğince yardım etmeye hazırım..
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder