Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

26 Eylül 2012 Çarşamba

Tatil ve sonrası

4gunluk güzel bir tatil yaptım. Yurtdışından gelen arkadasımı, oğlunu ve eşini gördüm. Ve diğer özlediğim arkadaşlarımı da kapsayan güzel bir tatildi. Tatilden 1 hafta oncesine donersek; hasta olup olmamak arsında gidip geliyordum:) ilaçlar,vitaminler.limonu Sular.. Sadece 1 hafta yetti. Ve tatil sonrasının ilk gunü pilim bitti.3 gün rapor. Nasıl bir griptir nasıl bir hastalık. Kemikler sızlar burun ve gözler akar.ve tüm gün deliksiz uyku , yanında tuvalet kağıdı ve basımda sapkayla:) tuvalet kağıdı neden diye sorarsanız mendil yetistiremiyordum. Neyseki 3 gunün sonunda iyiyim. Hastalık zamanında insanın aradığı en önemli şey ilgiymis onu anladım. Aranmak sorulmak istiyormuş. "nasıl oldun, iyimisin var mı bir isteğin , gecmis olsun " dileklerini duymakmis istediği . Encokda sevdiklerinden duymak istiyormus :)Eh biraz nazli oluyo bu hallerde insanoğlu.
Sevdiklerimize bizi sevenlere biraz daha ilgi gösterelim :) onlar bizler icin önemli bizlerde onlar icin;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder