Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

30 Eylül 2012 Pazar

PERİ TOZU...

dün çok güzel bir yerdeydim.. öyle güzel bir ortamdı ki.. son derece pozitif, son derece enerjik  son derece eğlenceli.. kaç yıllık arkadaşlarım , dostlarım hatırlamıyorum.. belki çok kısa belki çok uzun... önemli olan bendeki etkileri, kalbimdeki yerleri..
bazı dostluklar vardır, yıllar geçer her şeyinizi paylaşırsınız ama bir mesafe olur arada kıramazsınız.. bazılarında ise kısa sürelidir tanışmalar ama sanki yıllar geçmiş gibidir. işte benim canlarım 2. kısımda bulunuyor.. bazen suskun olurum yanlarında ama yüreğim konuşur onlarla.. uzakta da olsam yürekten bağlıyımdır her birine.. işte dün canlarımın düğünü vardı.. öyle güzel, öyle pırıltılıydı ki... sözlerle anlatmak zor..
peri tozu serptim üzerinize canlarım , yüzünüz hep gülsün kalbiniz hep gülsün ,bir ömür mutlu olun diye..

sizi çok seviyorum canlarım...melekler korusun sizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder