Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

21 Ekim 2012 Pazar

brunch(kahvaltı) keyfi

herkese merhaba , çok yoğun ama bir o kadar da güzel bir hafta geçirdim...umarım sizlerin de haftanız güzel geçmiştir ve hep öyle devam eder..

bu hafta ilk defa tüm hazırlıkları bana ait olan bir brunch gerçekleştirdim ... bundan önce de arkadaşlarımı davet etmiştim.. ancak bu davet çok farklııydı benim için.. dediğim gibi tüm hazırlık bana aitti..kahvaltı masasından, yenilecek tatlı ve tuzlulara kadar her şey... ve sanıyorum başarıyla geçtim:)

neden bu kadar hazırlık yaptım, gelen kişilerle aram çok mu resmiydi ya da hiç bişey yapmasam kötü mü olur du.. hayır hiçte kötü olmazdı.. ancak insan değer verdiği zaman daha çok özeniyor...ve herşey çok güzel olsun istiyor.. eh birde ilk kez böyle bişey yapınca.. daha bir özenli oluyor insan..

gelenler kimlerdi, benim canlarım, can dostlarım, değerli insanlar..varlıkları yeter benim için.. ve işte böyle dostlar olunca hazırlık daha heyecanlı oluyor..

günler öncesinden başladım hazırlığa hepsini ellerimle yaptım..sigara böreğinden, chese keke, çikolata topundan, petibörlü pastaya.. belki birazda kendime "evet yapabiliryorum demek içindi" bu kadar hazırlığım..

uzun lafın kısası, dostlarla  güzel bir hafta sonu , başarılı bir brunch geçirdim..

kimbilir belki devamı gelir:)

ve işte brunchtan kesitler..
 
 
not:chesee kek ve çikolata toplarının tarifini veren Sevgili Aysun Hanıma çook teşekkür ediyorum ...(sizi seviyorum Aysun Hanım )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder