Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

1 Ekim 2012 Pazartesi

karar vermek...

hayatta ki en önemli şey "karar vermektir".. bugünkü düşüncem bu.. kararsızken insan nasıl bir enerji sarfediyor, nasıl yoruluyor anlatamam..belki anlıyorsunuzdur.. ne yapsam, nasıl yapsam, acaba doğru mu kararım yoksa yanlış mı...beyninizin içi konuşur durur... siz yorulursunuz ama o susmaz.. ve sonunda siz tamam yeter dersiniz.. verdim kararımı artık sus..ve işte o noktadan sonra.. bir rahatlama olur, üzerindeki ağırlık kalkar.. işte bugün benim için bu duyguların birleşimiydi.. karar verdim, uyguladım..sevdiğim hobime bir süre ara verdim... ruhumun ihtiyacı olan dinlenmeyi ona veriyorum ve hobime de biraz izin..
sonrasında daha dinlenmiş, daha zinde olarak geri dönüş yapıyorum...

hayattan mutlu olduğun sürece yaşadığını hissedersin... o zaman her nefes alışın büyük bir neşe verir, varlığına o zaman varırsın.. her nefes huzurla girer bedenine ve her hücrene..

haydi some (biraz) gülümseyin ve nefes alın:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder