Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

13 Temmuz 2014 Pazar

mavi gözlü meleğime...

bu yazım sana mavi gözlü meleğim..

yıl 1991 .. sabahın erken saatleri.. telefon sesi ve tek bir cümle.. kaybettik..o zamanlar evimiz kalabalıktı bizde kalınırdı.. büyük ihtimal yine bizde teyzemler kalıyordu ki bende dışarıda çek yatta yatıyordum..ve haberi orada aldım.. yaptığım tek şeyin başımı sola yatırıp sadece öldü diyebilmekti.. hiç ağlamadım ağlayamadım.. seni o kadar çok severken ağlayamadım.. sadece öldü gitti dedim içimden.. kaç yaşındayım 10-11...ve sonra olanlar ...herkes bizde senden bahsediyorlar..biraz gerginlik olduğunu hatırlıyorum.. miras konusu galiba.. tartışma gibi bir şeyler geliyor aklıma ve kızıyorum.. o öldü biraz saygınız olsun.. neyi paylaşamıyorsunuz.. sonra evine geçiyoruz akşam vakti, adettenmiş yatağın üzerine taş ve bıçak bırakılırmış öyle oluyor.. tüm ışıklar açık.. ruhun gelmesin diye.. çocuk aklım nedense seni orada hissediyor.. geldiğini bizi gördüğünü hissediyorum.. sanki iletişim halindeyiz seninle.. odana bakıyorum seni gördüğüm en son yere.. mavi gözlerine.. ellerini okşuyordum iyi ol diye.. bana bakışın hala gözlerimin önünde.. dedeme (o da rahmetli oldu) "ona iyi bak "demiştim... kızıyordum çoğu zaman sana iyi bakmıyorlar diye..

o hastalığa tutulmadan önce hep seninleydim.. çocukluğum seninle geçmişti.. şanslıydım..sütlü çay,elmalı kurabiye bana hep seni hatırlatır..

hastalığın etkisi bazen alır başını giderdin .. o soğukta üstünde bir şey yok ayağında terlik.. kolunda bilezik vardı.. korkardık sana bişey olacak diye..bazende "beni İzmir"e götürün"derdin.. bizde oyun oynardık.. trencilik oyunu.. gitmiş gibi yapardık..inanırdın mavi gözlü meleğim...hiç ağlayamadım anane öldüğünü öğrendiğimde hem de hiç... işte şimdi seni düşününce her seferinde boğazım düğümlenir gözlerim dolar.. seni çok özledim derim...sanki beni duyuyorsun gibi..

bir keresinde mahalleden bi kız senin için deli demişti.. ne çok kızmıştım.. ne öfkeyle bakmıştım ona .. ve hayır deli değil sadece hasta diyebilmiştim.. sadece hasta..

çok zordu ananem.. çoğu zaman hatırlamıyordun bizi..bense bakıyordum tanı diye.. yara olmuştu yatmaktan.. pansumana gelen doktora acıtmayın diyordum..yavaş yapın. canı acımasın.. acımaz diyordu , yine de diyordum "olsun siz yine yavaş yapın pansumanı"..

sen gittikten sonra o eve her girdiğimde hep sen hissettim.. hep oradaydın.. geliyordun sanki.. kurabiye kalıpların vardı çelikten, onları aldık mı hatırlamıyorum belki de bu kadar tatlı yapma işi sende geçmiştir... benimde var kurabiye kalıplarım..

biliyor musun dikiş makinen bizde, hemde benim odamda.. annem onu koyarken odama seni çok severdi yerini buldu dedi.. bende seni çok severdim mavi gözlü meleğim.. rahat uyu olur mu..

23 yıl geçmiş aradan ve ben bu 23 yılın sonunda böyle bir yazı yazıyorum... sadece senin için....


her kim okursa sonuna kadar bu yazıyı.. bitince Fatiha okursa memnun olurum..
teşekkür ederim..

7 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin. Ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili peri masalı
    Blog sayfana bugün girdim ve bütün yazılarını okudum,samimi ve sevgi dolu yazıların için teşekkür ediyorum.Teyzenin çok temiz ruhlu ve iyi bir insan olduğu resminden belli, ruhu şad olsun,nur içinde yatsın.Daha sık yazman dileğiyle sevgilerimi sunuyorum.
    Sevgi yolcusu

    YanıtlaSil
  3. Sevgili peri masalı
    Blog sayfana bugün girdim ve bütün yazılarını okudum,samimi ve sevgi dolu yazıların için teşekkür ediyorum.Anneannenin çok temiz ruhlu ve iyi bir insan olduğu resminden belli, ruhu şad olsun,nur içinde yatsın.Daha sık yazman dileğiyle sevgilerimi sunuyorum.
    Sevgi yolcusu

    YanıtlaSil
  4. Sevgi yolcusu merhaba , güzel msjınız için teşekkür ederim . Ancak bir noktayı aydınlatmak istiyorum;) resimdeki teyzem değil anneannem.. 23 yıl önce vefat etti..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili peri masalı
    Evet anneanneniz olduğunu biliyorum,yanlışlıkla yazmışım, ikinci mesajımda düzeltmiştim, herhalde ulaşmadı,özür dilerim...
    Sevgi yolcusu




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah .. Sevgiyle kalın.. Ve tekrar teşekkürler

      Sil
  6. Merhaba peri masalı,
    Tanımasam da onu çok sevdim,ruhunun tüm güzelliği yüzüne yansımış,hatta resmini bilgisayarıma indirdim... anneanneniz ve tüm iyi insanların ruhlarına Allah rahmet eylesin, huzur içinde yatsınlar...aslında ölüm diye bir şey yok,sadece boyut değiştiriyoruz, bu dünyadan belki bizimkinden daha gerçek başka bir dünyaya geçiyoruz...belki biz onları göremesek de onlar bizi görebiliyor... ve gerçekten kalpten sevenler için ayrılık diye bir şey yok...
    Sevgi ve saygılarımla
    Esra

    YanıtlaSil