Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

17 Ağustos 2014 Pazar

5 DK LIK YOLCULUK :)

Spor merkezinden selamlar .. Yine uzun bir ara vermişim .. Günler ne kadar hızlı geçiyor ..
Bugün başka planlarım var dı ancak hayat işte sen ne yaparsanız yapın sizin için farklı şeyler hazırlıyor .. Gerçi aklımdakini yine uygulardım da neyse kısmet :) olduğu kadar olmadığı kader demiş Şems !!!
Ne yaptım bu kadar süre .. Önemli bir gelişme yok eğtim seminer tatlılar börekler ve spor :) yiyorum spor yapıyorum ... Allah'tan spor yapıyorum yoksa vay halime...eh birazdan yine başlıyor spor...
Şuna dikkat ettim sinirliyken daha çok yiyorum .. Hani olur ya konuşamazsınız içinizde kalır , patlar içiniz işte o anlarda acayip bir yeme isteği oluyor :( 
Keşke spor yapma imkanım olsa o anda bıraksam işi gücü, koşu bandında koşsam ya da yürüsem ... Ohhhh süper olur !! Deri kemik kalırım artık :)
Hafta sonu için Plan'ım vardı şehirdışı ancak olmadı .. Neden nedeni bilinmiyor. Galiba arkadaşım haber vermek için çok yoğundu ya da başka bir durum oluştu .. Sonuç olarak oto biletim yandı ve otel parasıda gitti .. Giden para olsun ama hayatımın en değişik oto seyahatini yaptım sadece 5 dk:) evet doğru okuyorsunuz 5 dk:) 
Arkdaşımdan haber bekledim çünkü hafta sonu için tamam diyip haberleşiriz demiştik.. Baktım haber çıkmıyor yer ve otobüs biletimi ayarladım.. Kendisine de haber verdim.. Netleştirelim diye .. Hala ses yok arıyorum cevap yok . Eh insan hem merak ediyor hem de ne oldu diyor.. Ve inanın yüreği çok acıyor .. Bir taraftan tamam arar haber verir işleri yoğundur bişey olmuştur diye düşünür sakinleşmeye çalışırken diğer taraf noluyor neden ses vermiyor diye panik ve üzüntü halinde.. Ve son gün tüm planları değiştirip başka bir yere gitmek için plan yapıp ayarladım .. Tabi bu arada bavul henüz hazır değil ( acaba gitmeyeceğimi hissettim mi ) ( çünkü onun bir sözü bende görüşememe ihtimalini uyandırmıştı...) eve geldim hazırlandım yola çıktım.. Otoya doğru ilerlerken ben neden gidiyorum dedim ...içim daraldı sıkıştı bunaldı... Her yerim ateş gibi oldu ... Otobüsün önündeyim bavulu henüz vermedim.. Kaldı 2 dk:) bagaja verdim yerime geçtim ve içimden ağlamak geldi .. Çok sıkıldım patlamak üzereyim ve muavine " önemli bir haber aldım inmem gerekiyor " dedim ve indim :) çocuklar gibi şen kahkahalarla ... Topu topu 5dk:) bir yolculuk ..hayatımın en kısa yolculuğu :)

sonra ne yaptığımı merak edenlere , sanki gerçekten yolculuk yapıp gelmiş gibi hissettim.. ve ailecek bir pastaneye gittik sohbet muhabbet ettik.. güzeldi yani.. ertesi gün önceden planladığım işleri yaptım.. biri hariç :)
hani demiştim ya "sanki gitmeyecekmiş gibi hissetmiştim" diye işte o zaman aklıma yapacağım başka şeyler gelmişti.. hafta sonu şunu yaparım , şuraya giderim  şeklinde düşünmüştüm.. ve en önemlisi şöyle bir cümle geçmişti "bu hafta sonu bu işi nasıl yaparım " işte sihirli cümle bu!!! ne zaman "NASIL"lı kullanıp cümle kursam planlar iptal oluyor.. bende artık neyi yapmak istiyorsam onun için NASIL lı cümle kullanmaya karar verdim..örneğin," iptal edilen buluşmayı yeniden nasıl ayarlayacağız, nasıl buluşacağız" ?? bakalım neler olucak..

işte böyle sevgili dostlar.. sizde düşünün bakalım sizin istediğiniz şeyler bi şekilde iptal oluyor mu peki neden ??? belki istemeden farkında olmadan siz neden oluyorsunuzdur..

sevgiyle kalın..
GÜLÜMSEYİN YARIN NE OLACAK BİLİNMEZ.. ÖLCEZ DİMİ.. YAŞAYIN SEVGİYLE.. BAKIN SEVGİYLE.. VE AFFEDİN ...

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Psikolojik olarak en dipteyken, bir anda en üste çıkmanıza hayran kaldım:) Bunu çok az insan yapabiir...
    Sevgiler...
    Sevgi yolcusu

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sevgi yolcusu ,
    Teşekkür ederim .. Hayat her şekilde devam ediyor.. Önemli olan yaptığımız seçimler .. Nasıl yaşamak istiyoruz..

    YanıtlaSil