Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

26 Ağustos 2014 Salı

ORTAYA KARIŞIK..Lidıl lidıl on the midıl :))

Herkese yeniden merhaba .. aklım biraz karışık hangi konuda yazacağımı bilemiyorum. ortaya karışık birşeyle çıkacak artık :)

okuyun sağlıcakla..

aşk, sevgi konusunda biraz yazmak istiyorum.. bu konuda anlamadığım çok şey var. iki insan birbiriniz seviyorsa çok güzel. iki insan birbirini sevmiyorsa bu da güzel. biri seviyor diğeri sevmiyorsa durum vahim .. yürek acısı.. peki iki kişide birbirini seviyor ama birbirlerinden uzak duruyorlarsa , biri yakınlaşmaya çalışıyor ama karşı taraf uzak tutuyorsa.. ve derin sessizliğe bürünüyorsa.. ya bu nedir? aklım almıyor. ikilemler aklımda uçup duruyor.. madem seviyorsun niye uzak tutuyorsun, tamam uzak tutuyorsun bari konuş nedenini söyle.. söylemiyorsun peki neden sevdin..aşık olmak bi dert olmamak bi dert :)  bu kadar zor olan nedir.. konuşmaktan iletşimden neden uzak durulur.. 
basit yaşamak lazım hayatı..seviyorsan söyle, özlüyorsan git gör, istemiyorsan istemiyor de. aramak istiyorsa ara. hayat kısa be dostum ölcez..

nazım hikmetten basit yaşayacksın şiirinden kısa bir alıntı..
  
 "Tek düğmesi olacak elindeki cihazin; 
tek bir düğme, tek bir cümle gibi... 
Sevince lafı dolandırmadan soylediğin
'seni seviyorum' gibi. 
Basit bir öpücük yetecek sana...
Basit, sıcak bir öpücük;
ve o opücükle dolacak tüm günlerin,
tüm düşlerin.
O öpücük için yapacaksın hayatının kavgasını,
öpücük için yiyeceksin hayatının dayağını. "
ve proje ödevim... beyin patlaması yaşıyorum.. 17 ekim teslim tarihinin son günü.. ve henüz 2. bölümü yarılamadım bile.. nasıl bitireceğim merak ediyorum.. sağsalim bitirip teslim edeyim başarılı olayım sonrası Allah kerim.. bakalım neler olucak..
aaa birde bu sene doğum günümde farklı bişeyler yapmak istiyorum.. bakalım neler olucak.. :)

13 yorum:

  1. aynı şey benim de başıma geldi...uzak duran bendim:) bir insan sevdiğini söyleyemiyorsa belki de sevildiğinden emin değildir.en azından benim öyleydi...bir kadın pencereden bakar mutsuz,bir adam caddeden geçer umutsuz,aşk ortada bekler çaresiz.
    saygılar

    YanıtlaSil
  2. Sevildiğinden emin olmamak .. Seviyorsanız söyleyin .. Yüreğinizde bekletmeyin .. Belki karşı tarafta sizin tarafınızdan sevildiğinizi duymak istiyordur.. Hayat ertelemeye gelmiyor. Keşke söyleseydim yerine , iyiki söyledim demek çok daha iyi bence .. Ki kendi adıma söylerim .. Duygular açık olmalı .. Yürek özgür kalsın .. Aşk güzel şeydir...
    Sevgi ve saygılar ..

    YanıtlaSil
  3. evet haklısınız duygular açık olmalı ,onu her şeyden daha çok seviyorum...
    sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim :) ne güzel işte .. Söyleyin o zaman .. Sizden çıksın .. Yüreğinizde birikmesin.. Iyikiler olsun hayatınızda.. Sevmek ve sevilmek çok güzel bir duygudur. Hayatınızda hayırlı güzelliklerin olması dileğiyle..
    Sevgi ve saygılarımla ..

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle selamlar, yazılarınız çok içten ve güzel...Aşk sonsuz bir okyanus ve hepimiz bu okyanusta acemi yüzücüleriz. Hatalar yapmamız da doğal ...Belki de bu dünyaya aşkı öğenmeye geldik.... Mevlana aşk konusunda der ki; "İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.Gördüğünü herkes sever ama sen asıl görmediklerini seveceksin.Sözde değil özde aşk istiyorsan eğer,tene değil cana değeceksin.." Allah hepimize özde aşkı nasip etsin...
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Âmin Ömer Bey. Paylaşımınız ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim ..
    Sevgi ve huzurla kalın ..

    "Gördüğünü herkes sever ama sen asıl görmediklerini seveceksin." Çok doğru ..

    YanıtlaSil
  7. doğum gününüz ne zamandı? nice mutlu ve güzel yıllara...
    gül

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Gül hanım , teşekkür ederim :) 2 Eylül'dü .. Doğum günü özel yazıma az kaldı :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgi bence tek taraflı da olsa güzeldir, bazen acı verici de olsa, vahim de gözükse sevmek insanı olgunlaştırır,daha iyi bir insan olmaya ve daha güzel bir geleceğe hazırlar.Her seven sevilir diye bir kural yok, fakat sevilmek için önce sevmek gerekir.
    Sevgi ve saygılarımla
    Özlem


    YanıtlaSil
  10. Bir şey daha eklemeliyim,olgunlaşmış, çok büyük bir sevgide artık sevilmek de önemsiz kalabilir.Çünkü sevdiğiniz insanı kendinizden farksız görürsünüz. Hatta onun acı çekmesinden korkuyorsanız kendinizi uzak da tutabilirsiniz.
    Saygı ve sevgilerimle
    Özlem

    YanıtlaSil
  11. Blog sayfanızda çok güzel yazılar ve yorumlar var.Bu konu üzerinde çok düşündüğüm için bir yorum da ben yapıyım dedim...
    İnsan ilişkileri özellikle gönül ilişkileri karmaşık gözükse de aslında o kadar karmaşık değildir.Hepimiz mutluluğu ve huzuru arıyoruz, sadece yöntemlerimiz ve yollarımız farklı.Aşk konusunda da böyle, İki taraf ta birbirine seviyor fakat birisi uzak tutuyor ve sessizliğe bürünüyorsa bunun iki temel nedeni olabilir.Uzak duran taraf ,kadın erkek farketmez bu ilişkinin bir şekilde kendisine mutluluk getireceğine inanmıyordur,acı çekmekten kaçıyordur.Bunun kişiye göre farklı sebepleri olabilir.İkinci neden karşıdaki kişiyi çok seviyordur fakat onu mutlu edeceğine inanmıyordur.İkisinde de ortak nokta mutluluk endişesidir.Bizler o kadar da karmaşık varlıklar değiliz,hiçbir insan mutluluğa hayır diyemez..Aşk da çok büyük bir mutluluk arayışı değil mi?
    Saygı ve sevgilerimle
    Cansel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cansel hanım , güzel yorumlarınız için teşekkür ederim .. Severek okumanız ne kadar güzel :) ilişkiler konusu evet basit .. Sorun iletişimsizlik.. Herkese karşısındaki kişinin hayatında karar veriyor .. Böyle yaparsam üzülür.. Seversem acı çeker.. Ya da seversem onu mutsuz ederim.. Vb.. Kimse bilemez hayatın neler getireceğini .. O yüzden bence Düşünceleri Açıkça dile getirmek gerekiyor .. Seviyorum ancak seni mutlu edeceğimi düşünmüyorum çünkü şu nedenle ... Bu kadar basit :) öyle değil mi ? Sevgi ve saygılar

      Sil
  12. Evet çok haklısınız ilişkilerde açıklık ve dürüstlük çok önemli. Ben sadece insanların psikolojisini anlatmaya çalıştım.Kimsenin kimseyi bekletmeye,şüphe içinde bırakmaya,üzmeye hakkı yok.Herkes düşüncelerini ve yüreğindekileri açıkça ortaya koymalı.
    Saygı ve sevgiler
    Cansel

    YanıtlaSil