Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

25 Ocak 2015 Pazar

herkese merhaba

merhaba sevgili okuyucularım,
sizlere yeni blog sayfamdan bahsetmek istiyorum.. elifyolu.blogspot.com
bu sayfayı neden açtım..kısa bir açıkmalada bulunayım.. bildiğiniz, paylaştığım üzere, spiritüel yaşam koçluğu eğitimi alıyordum... ve şubatta eğitimim inşallah bitiyor.. tabi hayatımız bir eğitim..yani bi bakıma bitmez eğitimler :)
ancak aldığım bilgileri , ve teknikleri sizlerle paylaşmak, ve yardımcı olabileceğim herhangi bir konu olduğunda bireysel danışmanlıklar vermek niyetindeyim.. o nedenle bu yeni sayfamı açtım..tel nomu yakın zamanda sizler paylaşıyor olacağım.. o zamana kadar bana ruhunugulumset@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

arimayanil sayfam aktif halde hayatına devam ediyor olacak.. çünkü blog sayfalarımın içerikleri farklı.. astroloji ile ilgilide çalışmalarım olucak..

şimdilik bu kadar.. sevgiyle kalın.. hoşça kalın...

:)

2 yorum: