Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Alaçatı Çeşme

Yine yeni yeniden merhaba ..Yeni bir gezi yazımla sizlerleyim.

Bu sefer gezim çok ani oldu ve sürprizlerle devam etti. Her şey bir radyo programı dinlememle başladı.  Bir yanda çalışırken diğer yandan radyoya kulak kesildim dinliyorum. Ve aniden o ses " bilet kazanmak için bekleyin ve birazdan vereceğimiz numarayı dikkatle dinleyin " işte bu anonstan sonra pür dikkat radyoyu dinlemeye başladım. Diğer yandan da telin numara tuşlarını sürekli açık tutuyordum ki hemen arayabileyim.

ve işte !!! numara söylendi ve aradım .. o da ne meşgul.. sonra yine denedim.. Evet! bu sefer çalıyor.. "yarışma için mi aradınız" ..."evet tabi ki".. "lütfen bekleyin" .. ve 2 şarkı dinledim beklerken.. ismim alında kazanmam durumunda arayacaklarını söylendiler inşallah deyip telefonu kapattım.. heyecanla beklemeye başladım.. Bilet benim bilet benim telkinleriyle :)

veeee  radyoda ismim söyledi.. kazandım yarışmayı:) tabi bu arada , ne kazandım, kimin bileti, nereye gidiyorum, hangi gün , saat kaç.. Bunlar hakkında hiç bir fikrim yok. sadece kazanmaya odaklandım ve kazandım..

Çok uzattım farkındayım... Sonuç cumartesi günü saat 21:15te olacak konsere bilet kazanmışım. yer çeşme.. ve benim tatile çok ihtiyacım varken ortaya çıktı.. İçim kıpır kıpır :)

şimdi sırada nasıl gideceğim ve nerede kalacağımın planını yapmak vardı ve inanır mısınız hızlı bir şekilde onlarda netleşti :) isteyin odaklanın olsun..

ve Alaçatı’ya halamlara gittim.." İzmir havası " diye boşuna demiyorlar ..şehre girdiğimde, havada o koku, esinti bana ve ruhuma çok iyi geliyor.. Resmen çiçek ve deniz kokusu var ya da çok sevdiğim için bana öyle geliyor. Neyse sonuç olarak İzmir’i seviyorum. Ve Alaçatıdayım. Kahvaltı yaptıktan sonra meşhur Alaçatı pazarını gezdik. Sonrasında Ilıca’nın bitiminde Nars Hotel var oraya gittik. denize sıfır .. Limonata ve tatlı keyfi yaptık.. aşağıda gördüğünüz şahane tatların keyfini karşımızda mis gibi denizi izleyerek çıkardık..

sonra konsere hazırlık için eve geçtik.. Konser vakti geldi çattı. normalde saat 23:00 oldu mu gözleri kapanan ben , hem tatil hem de istediğim bir konu olduğunda ve istediğim yerde de olunca uyku hali kayboldu gitti.

Goran Bregoviç’in konseriydi davetiye kazandığım. başı biraz sıkıcı geldi.. Ama sonradan çok eğlendik. Bitsin istemedik sürekli alkış alkış. Herkese tavsiye ederim(videoyu yükleyemedim :( ) oradan çıktıktan sonra marinaya gidelim dedim. malum yarın yolcu yolunda gerek.. eh kırmadılar beni ve gittik marinaya.. Değişik güzel bir yer olmuş. benim bildiğim Çeşme; Bankanın , heykelin ve metan dondurmacının olduğu yerdir. Eskide kalmışım yeni yerler açılmış. Güzel olmuş :) ve orda da Yaşar konseriyle karşılaştık. birde onu dinledik kısa kısa .. Anlayacağınız şanslıydık. Bir konserden çıkıp diğerine geçiş yaptık :)

ve son günümüm sabahı.. Çeşme ve Alaçatı tam havasına büründü. rüzgarlı ve serin.. mis gibi tertemiz bir hava.. Ve Demlik kafeye gittik kahvaltı yapmaya. Burası gayet sempatik , şirin bir yer orada bulunan ya da gitmişken güzel bir yerde kahvaltı yapmak isterim diyenlere tavsiye olunur. Ancak rezervasyon yaptırmanızı öneririm. Çünkü yer kalmıyor.

Oradan çıktıktan sonra Ildır köyüne gittik. Allah’ım bu şehri ve her yerini ayrı ayrı çok seviyorum. Evet İzmir’in hayranıyım.. aşağıdaki resim Ildır köyünde kahve içtiğimiz Turkuaz kafenin manzarası muhteşem öyle değil mi ?

İşte buradan sonra dönüş hazırlıklarına başlamak üzere evin yolunu tuttuk.. Velhasıl uzun lafın kısası, öyle bir zamanda bu bileti kazanıp, böyle güzel bir yere geldim ki; şükürler olsun. Sanki beynim sıfırlandı. Bir haftalık tatile bedel oldu. Çok doğru bir zamanda geldi ve her şey tıkır tıkır işledi. tabi arada gitmesem mi diye düşündüm.. Ancak “kısmetini kabul et. Et ki diğerlerinin yolunu aç” ,“Hayatın sana verdiği hediyeleri sevgi ile kabul et ki devamı gelsin dedim sürekli. Ve işte böyle  harika bir tatil yapmama neden oldu bu düşüncelerim.

Siz de kalbinizi harekete geçiren ve size heyecan veren olayların üstüne gidin. bilin ki; gitmeniz gereken yol o ve o yol doğru ve sizde gerçekten istiyorsanız.. Güvenin teslim olun. İnanın gerçekleşiyor

şimdilik bu kadar sevgilerimle..