Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Gülümseyerek bakın hayata

Kâh gülüyorum hayata kâh şaşkınlıkla bakıyorum .. 
Insanlar tuhaf ve karmaşık.. Hele bazıları ; neyse .. 
Kompleks , özenti vb . Artık ne derseniz deyin. Komik geliyor böyle davranışları görmek , hissetmek ve farkına varmak.. Bazen "acaba , benim gördüğümü gören başka kimseler var mı ? , yoksa yanlış mı görüyorum " diye sorgulamıyor değilim kendimi .. Sonrada oluruna bırakıyorum .. Kimbilir hepimiz aynayızya birbirimize belki öğrenilmesi gereken düzeltilmesi gereken kalıplar vardır .. 

Işte böyle dostlar ; kalpten görünce , gözleri okuyunca gizli Saklı herşey ortaya dökülüyor ..Bazen acı veriyor bu durum . Çünkü "küt" diye oturuyor yüreğe ve bazende yanlız kalmanıza neden oluyor ;çünkü kalbin yorgun olduğu ortamlarda durmaktansa tek olup doğayla bir olmak ya da sessizlikte kalmak ya da ne bileyim kendimi (ruhumu) mutlu eden aktiviteleri yapmak çok daha iyi geliyor .. 

Haydi o zaman Ağustos'un son Günü'nden herkese iyi Akşamlar .. Yarın yeni bir ay başlıyor güzellikler getirsin hepimize .. 

Sevgiler 

4 yorum:

  1. Hayata gülümseyerek bakmak için önce kendimize gülümseyerek bakmak gerekiyor..Ne dersiniz?
    : - )) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) katılıyorum.. çevremizdeki herkes birer yansımamız ..

      Sil
  2. Hayata gülümseyerek bakalım fakat hayat bize gülümseyerek bakmıyorsa ne yapacağız ? Ülkenin ve dünyanın hali ortada.Çok çok zor günler bizleri bekliyor.Hadi bizim rahatımız yerinde diyelim, insanların çoğu perişan ve mutsuzsa biz hayata nasıl gülümseyerek bakabiliriz? Eskiden ben de sizin gibi düşünüyordum fakat şimdi hayatı ve insanları olduğu gibi kabul ediyorum,ne fazla, ne eksik.Garip ama eskisinden daha mutluyum.Galiba en gerçekçi mutluluk mutluluğu aramamaktır.Mutluluğu aradıkça mutluluk senden uzaklaşıyor.Umarım eleştiri olarak kabul etmezsiniz, sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim.
    Saygı ve sevgiler
    Realist

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, aynı şeyden bahsediyoruz. paylaşımınız için teşekkür ederim.. gülümseyerek bakın.. çünkü bugünler geçecicek.. evet zor olucak ancak düşünün fırtınadan sonra güneş açar, geceden sonra gündüz vardır :) siz yinede gülümseyerek bakın ya da bakmaya devam edin..
      sevgiler saygılar...

      Sil