Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

27 Ağustos 2015 Perşembe

Çay var içersen...


Benim sana verebileceğim çok bir şey yok aslında ...

Çay var içersen,

Ben var seversen,

Yol var gidersen...

Aşık Veysel..

Ne güzel demiş Aşık Veysel...

Bu sabah aklıma nereden geldiğini bilmediğim bir şekilde takıldı dilime.. "çay var içersen" ile başladı her şey. Sonra bunda bir melodi olmalı bir uyum var başka bir şey daha vardı sanki dedim.. Google sordum ve işte karşıma çıkan güzel dörtlük.

Okuduktan sonra bir duraklama yaşıyor insan.. Ne kadar anlamlı, ne kadar duru ve ne kadar fazla söze gerek duyulmadan yüreğe dokunan bir dörtlük..

Çay var içersen..

Ben var seversen..

Yol var gidersen.

İster dostum ol, ister sevdiğim istemiyorsan da vaktimi alma yolun açık olsun..

Kalın Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder