Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

19 Ekim 2014 Pazar

bekleyiş...

Bir kadın bir erkeği bekler, bir erkekte bir kadını.. Kadın adama sevdiğini söylemek ister ama Karşılık alamamaktan korkar ve susar.. Adam kadına sevdiğini söylemek ister sadece korkar.. Adım atmaktan devamından .. Kadın sevdiğini özlediğini söylemek ister , korkar ama söyler.. Cesurdur .. Adam sessiz kalır .. Kadın bu sessizlikten yorulur ama yine bekler.. Adam umrunda değil gibi hareket eder ama içi yanar kadına olan sevgisinden .. Kadın bekler bir ses , adım ister .. Adam susar konuşmaz.. Kadın merak eder sorar .. Adam yine susar..kadın susar .. Adam susar .. Taki vakti gelene kadar ..Sessiz bir antlaşma yapılmış gibi.. Kadın bekler vakti gelir der .. Adam bekler ...

8 yorum:

  1. İyi günler,
    Yazınızı okuyunca bir anda kendi geçmişime gittim.Aynı belirsiz durumla ben de karşılaşmıştım.İnsan sevdiği zaman mantıklı da düşünemiyor, adeta kendinizi nereye gittiği belli olmayan bir yolda tek başınıza hissediyorsunuz,bıraksanız bırakamıyorsunuz, devam etmek isteseniz devam edemiyorsunuz. Allah'tan bana yol göstemesini ve ne yapacağıma dair işaret vermesi için dua ettim.Öyle olaylar oldu ki,hepsi benim için mesajdı adeta , ne yapmam gerektiği konusunda hiç bir şüphem kalmadı. Mevlana'nın dediği gibi : “İstediğin bir şey olmuyorsa, ya gerçekten olmaması gerektiği için olmuyordur,ya da daha iyisi olacağı için olmuyordur.” Allah her an bizimle ve bizim için neyin iyi olacağını bizden daha iyi biliyor.Biz geleceğin ne getireceğini bilmiyoruz,O ise her şeyi biliyor.Bir şeyi ısrarla istediğimiz zaman onu da veriyor fakat sonuçlarına katlanmak bize kalıyor.Allah hepimize her şeyin hayırlısını nasip etsin...Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem hanım merhaba ;) ne kadar güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık..
      Evet yüce Rabbim herşeyin en iyisini biliyor .. Neyse hayırlı olan o oluyor .. Söylediklerinize katılıyorum .. Teslimiyet ve güven işte tüm mesele bu :)
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Teşekkür ederim:) dediğiniz gibi teslimiyet ve güven çok önemli fakat üzerimize büyük sorumluluk yüklüyor...Biz de O'nun yardımına layık olmalıyız...
    Sevgiyi kazanmak zordur, onu korumak kazanmaktan daha zordur. Biz sevgiyi kazandığımız zaman her şeyin bittiğini zannediyoruz ama asıl iş ondan sonra başlıyor.Sevgi her gün emek istiyor. Karşılıklı saygı, güven, ilginin olmadığı bir sevgi çiçek gibi solup gidiyor.Bir zamanlar çok güzel başlayan dostluklar,aşklar,evlilikler uçup gidiyor...
    Saygı ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Eğer hala yalnızsanız üzülmeyin; Allah sizi birilerinden koruyor demektir. Murat Menteş
    Bardağa dolu tarafından bakmak gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Allah'a çok şükür o hep benimle .. Hem hiç kimse yanlız değil ki 😉
      Bardağın dolu tarafı ...

      Sil
  4. Katılıyorum kimse yalnız değildir:) Kendimizi insanlardan, diğer canlılardan hatta varolan herşeyden ayrı gördüğümüz zaman yalnız hissediyoruz.Böyle bakarsak bardağın boş tarafı da yok:)

    YanıtlaSil
  5. Bence evlilik gibi aşık olmak da bir kader , nasıl olursa olsun aşk insanların ruhsal gelişiminde önemli rol oynar. Bazı insanların birbirine aşık olması gerekir,fakat bu beraber olacakları anlamına gelmez. Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel farklı görüşler ortak olan bir sayfadayız.. ve herkes öğrenmesi alması gerekenleri alıyor :)
      hepinize çok teşekkür ederim..

      Sil