Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

10 Ekim 2014 Cuma

Herşeyin bir anlamı olmalı

Herşeyin bir anlamı olmalı .. Doğumların Ölümlerin , ayrılışların kavuşmaların , senin orada benim burada oluşumun bir anlamı olmalı ... Sevginin sevgisiLiğin , yanlızlığın Kalabalığın , Aşkın nefretin , konuşmaların suskunluğun , ağlamaların gülmelerin bir anlamı olmalı .. Sana ulaşmak isteyipde ulaşamayaşımın , bir adım ötemdeyken sana dokunmayaşımın , bir anlamı olmalı .. Ya da olmamalı mı ...

2 yorum:

  1. Bu soruları ben de soruyorum kendi kendime, savaş barış,doğum ölüm,sevgi nefret,ayrılış kavuşma bütün bunların anlamı nedir? Sanırım bu sorunun kendimce bulduğum cevabı şu; hayat bizden bilimsel açıdan bakarsak evrimleşmemizi,dinsel açıdan bakarsak tekamül etmemizi istiyor.Her şey bizim istediğimiz gibi olsaydı,rahat ve kolaylıklar içerisinde yaşasaydık herhalde ilerleyemez,tekamül edemezdik...Saygı ve sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra hanım düşünceleriniz çok güzel.. Mail adrsinizini aldım en kısa sürede size geri dönüş yapacağım .. Sevgiler :)

      Sil