Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

19 Ekim 2014 Pazar

sonbahar...

Sonbahar .. Mis kokan rüzgar ve yapraklar .. Doğa yeniden canlanmak için dönüşüme Başlıyor .. Nadasa çekiliyor .. En Sevdiğim yürüyüş bu havalarda yapılandır.. Rüzgar serin serin çarpar yüzünüze .. Yapraklar dallarından düşer.. Saçlarınız savrulur yaprak seslerinin arasında.. Ve sanki tüm ruh arınır .. Herşeyi alıp gider .. Yağmur kokusu , serinliği , dinginlik ve huzur .. Kendimi mis kokan ağaçların arasında yürüyor gibi hissettim.. Ve bir dağ evi Şömine .. Çıtır çıtır yanan odunlar.. Sessizlik , sıcak bir içecek.. Sevgiyle kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder