Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

18 Ocak 2014 Cumartesi

18 OCAK GÜZEL GÜN...

 Yeni yılın 18 gününü geride bırakmak üzereyiz hatta belkide siz okuduğunuzda çoktan geride kaldı :) bu yazıyı okuyup kahkaha patlatan sevgili arkadaşım , dostum sırf senin için yazdım bu şekilde.. yeni yılın 18.günündeyiz yarın 19.:)  neredeyse 1 ayını yedik bitirdik ..eh bahara kaldı şurada kaç ay 2-3 ay :)

peki görüşmeyeli neler yaptık.. yeni yıl hedeflerinizi yazdınız mı, uyguluyor musunuz ?... hımm yoksa hiç yazmadınız mı, ne gerek var mı dediniz... peki siz bilirsiniz..

neler yaptığımı anlatayım o zaman.. ilk önce dediğim gibi 8 maddelik bir liste çıkardım.. sonra evet bunlar yapılacak dedim.. ve evet kilo verdim.. hatta bu sabah itibariyle 52,9 u gördüm.. ve yupppiii dedim .. bayağ uzun süredir bu rakamı görememiştim.. tabi böyle olmasında etken, bir süreliğine katı yemek yememde etken oldu.. Allah'a şükür turp gibiyim.. ve bu sabah spora gittim.. ah birde düzenli hale getirebilsem çok güzel olucak.. eh olur o da vakti var demek ki.. 

italyan şeften yemek kursu alıyorum... süper eğlenceli bir şey... ortaokul ve lisede severdim yemek yapmayı.. sonradan bir soğudum işte şu yaşıma kadar mutfak soğuk geldi bana.. geçen yaz arda türkmenin programını izleyerek başladı yemek yapmak isteği.. tatlılardan başladım.. şimdi ekmek yapıyorum.. sıcak yemek kısmına henüz geçemedim.. zeytinyağlı ve balık yemekleri yaptım..

italyan şeften aldığım ilk kurs kurabiye kursuydu.. Allah'ım öyle eğlenceliydi ki.. şef daniel çok eğlenceli anlatıyor.. her pazar 12-15 arası farklı yemek kursları veriliyor.. ve sonrasında makarna ikramı yanında isteyene şarap.. işte aşağıdaki resimde yaptığımız kurabiyeler.. gördüklerinizin hepsini ben yaptım.. :) sarı renkli olan Biscotti al Limone(limonlu kurabiye) Ovis Molis, reçelli olan biscotti al Marmellatta (ovis molis) , ortası çikolatalı olan ki en zahmetlisi bu :) Baca di Dama-bayan öpücük kurabiyesi ve kahverengli olan ise Frollino al Caffe- kahve kurabiye (Frolla Hamur) hepsinin tadı çok güzel.. yapımı basit ve eğlenceli.. Ankaradaysanız ve merakınız varsa Peperoncino ya gidin. şef danielle tanışın ve yemek kurslarına katılın.. biraz aşağıda yaptığım ekmekleri görebilirsiniz.. 



ekmek kursanda eh biraz zorlandım.. hamuru kıvama getirmek için ama sonlara doğru tutturdum.. zaten en güzeli de sonuncusu oldu bana göre .. tabi evimizin gurmesi sevgili babam hepsini beğendi :) işte ekmeklerim

yarın özel makarna kursumuz var bakalım nasıl geçecek , nasıl makarnalar çıkaracağım :)

peki bunların dışında neler yaptım.. doğum günü kutlamasına gittim... dün arkadaşlarımla görüştüm çok eğlenceliydi.. insanın hayatında , nazını, kaprisini çeken iyi ve kötü zamanda yanında olan olmasa da orada olduğunu bildiğimiz dostların olması çok güzel.. işte onlarda böyle insanlar.. sizinde hayatınızda böyle kişiler varsa onlara sıkı sıkıya sarılın.. çok değerliler ( bende kendimi değerli bir dost olarak görüyorum , şanslı kişiler hayatımda olanlar :)) ) ve kıymetini bilin...

veeee asıl bomba gün bugündü 18 ocak :) peki neden çünkü arda türkmenle tanıştım.. www.ardaninmutfagi.com bilmeyenler , tanımayanlar lütfen ssayfayı incelesin.. kendisi çok sempatik, çok tatlı, çok sıcak ve sevimli bir insan.. yemek yaparken onlara yaklaşımı çok hoş.. yemekte kullandığı tüm malzemeler onun arkadaşı :) ve ben hayran hayran izlerdim tv de.. cuma günü iş yerinde çok sevdiğim arkadaşım, cep teline gelen msjı gösterdi.. önce anlamadım sonra "aaaa aaa 18 ocak ne zaman, yer neresi" vb. tepkiler ve liseli kızlar moduna girdim.. ağzım kulaklarımda arda geliyor.. ve 18 ocak günü, Konyadan sevdiğim bir arkadaşımda msj göndermesin mi arda Ankaradaymış diye :) biliyorum canım gidiyorum dedim ve içimde bir heyecan düştüm yollara.. gittim tanıştım foto çekildim..  o yemek yaptı ama ben hayran hayran kendisini izledim.. uzun süredir hiç böyle bir duygu yoktu içimde.. liseli kızları gayet iyi anladım bugün :) otlu somon balığı, levrek, rokoko ve favorim vişneli bitter mozaik pasta.. yaptığı tüm yemekler çok güzel.. benim şimdilik denediklerim ve beğendiklerim bunlar... bakalım yemek ve tatlı yapma merakım ne kadar sürecek ...

sondan bir önceki konumuz ise; www.portakalbahcem.com instagramda gördüm ilk defa.. çok sempatik ve temiz bir yer ve tabiki güvenilir olarak hissettim.. bu sene fazla greyfurt yiyememiştik ve birden aklıma bu adres geldi.. ve greyfurt siparişinde bulundum.. çok beğendik.. tavsiye ederim.. siteyi bir inceleyin.. ve bence denemek için siparişte bulunun derim :) sunumları çok güzel.. emek ve özeni hissediyorsunuz..
ve son olarak; yılbaşında bana ulaşan 3 kişiye ufak bir hediyem olacağını söylemiştim.. hediyeler sahiplerine ulaştı ve kendileri resimlerini gönderdi.. işte sizlerle paylaşıyorum.. hepsine uğur getirsin ..

Hepinize güzel günler diliyorum :) gönlünüzden geçenler sizlerle olsun.. Yolunuz aydınlık, yüzünüzde hep gülümseme olsun sevgilerimle :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder