Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

4 Ocak 2014 Cumartesi

yeni yıl kararları

yeni yılın 4.gününü bitirmek üzereyiz.. nasıl geçiyor ,neler yapıyorsunuz..yeni yıl kararları aldınız mı ?? neler planlıyorsunuz.. yoksa miskin miskin oturuyor musunuz ??

kendi adıma bir sürü karar aldım.. toplam 8 maddelik ufak bir listem var.. hepsini gerçekleştirmeye niyet ettim.. Allah izin verirse inşallah...

henüz karar almadıysanız, ve günleriniz boş boş geçiyorsa.. "ahh ah bu yıl bakalım neler yapacağız , neler göreceğiz" diyorsanız ve içinizde miskinlik tohumları varsa; hadi hemen toparlanın elinize kağıt kalem alın ve derin bir nefes aldıktan sonra bu yıla ait planlarınızı, isteklerinizi yazın sonrada uygulamak için kendinize söz verin :)

isterseniz yorum yapıp paylaşabilirsiniz..örneğin kendime ait planlarımdan birisi "sevdiğim kişilerle vakit geçirmek ve mutlu olacağım şeyler bulmak ve yapmak"

hadi sizde yazın .. bakalım kimler neler istiyor 2014 yılından..

veeee yeni yıl yazılarımla bana ulaşan ilk 3 kişinin hediyeleri yolda.. şans getirsin, güzellikler getirsin :)

size ulaştığında bana fotoğrafını çekip gönderirseniz buradan paylaşmak isterim..

sevgilerimle...

NOT: itiraf ediyorum üzerimde bir miskinlik var.. yenmeye çalışıyorum.. nasıl mı hadi kalk biraz hareket, planların var onları uygula :) diyerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder