Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

1 Ocak 2014 Çarşamba

2014 ün ilk gününden merhaabaa :)

yeni yılın ilk gününü geride bırakmak üzereyiz.. nasıl güzel bir yeni yıl geçirdim anlatamam.. bol kahkahalı bol neşeli ve bol eğlenceli..

geçen sene yazdığım yazıya göz attım 2013e ait eksik yazdıklarım varmış.. onları bu yazımla toparlamak istiyorum..

ilki çanakkale ve izmir gezisi yaptık 29 Ekim'de ...çok güzeldi..hele çanakkale "bastığın yerleri toprak diyip geçme tanı" sözleri gerçekten anlamını bu topraklarda buluyor.. ve çanakkaledeki "sardelye" balıkçısı .. lokum gibiydi lokum ...power pilate başladım sonra ara verdim.. herşeyden bir sıkılganlık başlamıştı.. ama biliyordum hepsinin bir anlamı var..çay ve kahveyi 1 senede toplasam mx. 5 kere içmişimdir:) çaykolik ben ve 5 bardak çay hem de yıl boyu..ve blog sayfamı yeniden düzenlemeye başladım.. sessizlikte kalmayı daha çok sever oldum.. balık düşkünlüğüm arttı..geçen seneden unuttuklarım bunlardı..

peki bu senenin ilk günü nasıldı.. dün gece ne kadar çok yediysem bugün bir kahvaltı ve detoks içeçeği ve çorba içtim.. başkada bişey yemem galiba .. aaa birde yarım nar ve çeyrek elma :) ve spora gittim ter attım..

bomba gibiyim.. yeni kararlar aldım ..Allah izin versin inşallah hepsini uygulayabileyim ..

ve hani bana ulaşacaktınız.. süreyi uzattım.. 2013 e ait son yazımın altına yorum yapan güzel dileklerde bulunan ilk 2 kişiye hediyem var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder