Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

8 Ocak 2014 Çarşamba

İYİ Kİ VARSINIZ...

garip bir yıla girdik.. herkes 2013ten şikayetçiydi.. bu yıl 2013ü aratacak gibi gözüküyor...neyse konumuz bu değil.. yinede şöyle bitireyim.. güzel bir yıl neşeli ve sempatik bir yıl.. herşey daha net gözüküyor gözüme.. herşey daha belirgin.. hepinize güzellikler getirsin..

biyopsi olalı 1gün oluyor.. amaaan nolcak bişey olmaz diye gittim yaptırdım.. zor muydu hayır basit bir biyopsiydi..işte zor olan dikişler, rahat konuşamamak, gülememek ve sıvı dışında birşey yiyememek..biyopsi olduğum akşam, sabah kahvaltıda ne yiyeceğimi düşündüm.. malum kahvaltı.. peyniri var kızarmış ekmeği, maydonosu, dereotu var..eh bunları yiyemeceğim aklıma geldi..gerçi sabah peynir yemeği denedim ııh olmadı..ve sonra yediğim sebzelerin suyunu çıkarmak geldi..eh vaktinde detoks yapmıştım.. bünye alışkın..

ve başladım sebzelerin suyunu çıkarmaya..yanında da yulaf kepekli, ruşeymli yoğurt.. güzel oldu tok tuttu.. öğlen 4 kaşık tarhana çorbası.. sonrasında yine sebze meyve karışımı. tabiki suyu :) sorasında süt, akşama kefir ve çorba..

ve açlık fazla hissetmedim.. halada hissetmiyorum..belkide bir süre böyle beslenmem lazım..o yüzden böyle oldu..kim bilir..

arkadaşlar yanlız, biyopsi oldum çıktım ve aklıma şu geldi..keyif için zevk için bıçak altına yatıp kendisini kesip biçip dikiş attıran kişilere Allah akıl versin diyorum.. sağlık sorunları dışında yapılan ameliyatlardan bahsediyorum..

insan hastalık zamanında hatırlanmak ufak da olsa geçmiş olsun temmenileri bekliyor..işte böyle bir zamanda çevremdekileri daha iyi anladım.. öyle güzel öyle temiz öyle içten arkadaşlarım varmış ki,bir kez daha teşekkür ettim Allah'a iyiki hepsiyle tanışmışım.. sevilmek, düşünülmek, hatırlanmak çok güzel..

bugün bir arkadaşım, süt getirmiş yemek yiyemiyorum diye.. öyle mutlu oldum ki.. para değilde işte asıl olan dost, arkadaş, insan biriktirmekte..

önemli olan; yürekten gülümsemek, sevdiğin kişilerle birlikte olmak..

yanımda olan arkadaşım olan herkese söylüyorum .. HEPİNİZ İYİ Kİ VARSINIZ..İYİ Kİ HAYATIMDASINIZ..SİZİ SEVİYORUM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder