Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

24 Nisan 2014 Perşembe

19 NİSAN RUHLARIN KAVUŞUMU..

eveeet ne kadar ara vermiştim.. 1 hafta mı yoksa 2 mi.. ya da daha mı fazla .. neyse sonuç olarak bir önceki yazımın devamı niteliğindedir bu yazım :)

önceki yazımda niyetlerden, planlardan ve iptallerden bahsetmiştim.. istediğim yerlere neden gidemediğimi vb. anlatmıştım..

ve ilk yaptığım plandan bahsetmiştim.. ve evet sene başında yaptığım ve takvime işlediğim ilk planıma uydum ve seminere gittim :) tabi gitmeden önceki 2 gün feci derecede başım ağrıdı.. migrenim tuttu.. içimden acaba gitmemek için bir işaret mi diye düşündüm.. sonra hayır buraya gidiyorsun bir şey olamayacak dedim ve gittim.. kim bilir belki öncekilerde öyleydi ve farkına varamadım.. ya da bu seminer için gitmemem gerekiyordu kim bilir..

19 nisan da İstanbul da "Ruhun Arkeolojisi" seminerindeydim.. çok güzeldi .. Hakan KIRKOĞLU astroloji konusunda idolümdür.. Kendisi Türkiye'de sayılı Astrologlar arasındadır.. Rezzan KİRAZ, Filiz ÖZKOL, Hakan KIRKOĞLU ve Barış İLHAN..

yıllar önce kendisinden ders almayı istemiştim.. yıllar geçti ve şimdi hem seminerlerine katılıyorum hem de kendisinden ders alıyorum.. geçen sene gittiğim ilk semineri hatırlıyorum.. hayran olduğum , yazdıklarını hayranlıkla okuduğum insan karşımda ve seninle bilgilerini paylaşıyor... harikulade bir durumdu.. rüyada gibiydim..

ve şimdiki duruma bakalım.. hayat size istediklerinizi er ya da geç sunuyor.. hedeflerinizi güzel belirleyin.. iyikilerle olsun..

ve dönelim seminere.. ne anlatıldı ne öğrendik.. doğum haritalarımızın 1 tane değil, 3 tane olduğunu öğrendik.. Birine bakmak çetrefilliydi.. şimdi ise 3 e çıktı bu durum :)) ruh, elbise ve madde dünyada büründüğümüz bedenimiz.. işte hepsi bir bütün.. RUHUN ARKEOLOJİSİ..

kendimi gördüm haritamda ruhumun neden bu kadar hareketli ama bu dünyada neden firene basmam gerektiğini gördüm.. ya da firene bastığımı gördüm.. içimin canlı, dışımın bazen bir toprak gibi ağır olma nedenini gördüm..ve haritanın nasıl işlediğine bir kez daha şait oldum...

işte böyle dostlar.. haritaya bağlı kalarak yaşamak olmaz.. gelecekte ne olacak demek hiç olmaz.. yapılan sadece öngörümdür.. irade sahibi sizsiniz!! ve hayatımızı yönlendiren bizden güçlü durumlar var.. o yüzden her zaman O na sığınıp bize bir şekilde yol göstermesini istemeliyiz.. kimbilir o sırada haritaya baktığımıza bir çıkış yolu bulunur.. belki de o çıkış yolu yüreğinize birden gelir..

sevgiyle kalın...

ve unutmayın.. ASTROLOJİ FAL DEĞİL... ÖNGÖRÜM SİSTEMİ.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder