Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

27 Nisan 2014 Pazar

yeni bir meditasyon

Veee Süpriizz.. uzun bir süre yazmam demiştim.. ancak işte geldim!! çalışmaya başlamadan önce stres atmak amaçlı 1 ya da 2 yazı yazmaya niyetliyim.. bakalım başarılı olabilecek miyim?

bu hafta sonu tanıdık olduğum ancak çalışma stili farklı olan ancak özünde aynı olan bir meditasyon şekliyle tanıştım..adı SAHAJ MARG "Doğal Yol"  Hindistana özgü meditasyon tekniklerinden biri.. sistem kısaca şöyle işliyor..3 aşamada senin enerji kanalların bir şekilde açılıyor.. sabah 1 akşam 1 seans 45 er dakikalık.. ve ertesi gün sabah yine aynı şekilde 45 dk.. bir meditasyon.. burada yaptığınız, rahat bi şekilde oturup gözlerinizi kapıyorsunuz ve sadece kalbinizi hissetmeye çalışıyorsunuz.. onunla bir olmaya çalışıyorsunuz..bu kadar...

şimdi bunların hepsini yaptıktan sonra; belli aralıkla bir araya gelip worksohplara ve grup meditasyonlarına katılmamız istendi.. işte benim için film burada koptu diyebilirim.. neden mi ?? heme söyleyeyim birilerine bağlı olarak bişeyler yapmak hele de böyle bir şey bana ters geliyor..

yani öz aynı öz.. ulaşılmak istenen aynı yer ise neden tek olmuyor... neden illa ki grupça yapılmalı ?? işte bu nedenlerle büyük ihtimal tek başına çalışmaya devam edeceğim.. bundan önce devam ettiğim zenergy çalışmamda da aynı şey olmuştu.. ters gelmişti..ve tabi başka bazı durumlarda etken oldu ve kendi başıma devam etttim.. hala çalışıyorum.. önemli olan kalple birlik bütünlük.. O'na ulaşmak..

öyleyse neden birilerine bağlı kalalım.. O zaten içimizde .. nefesimizde.. her an her saniye bizimle :)

sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder