Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

27 Nisan 2014 Pazar

MIŞ GİBİ YAŞAMAK..

MIŞ GİDİ YAŞAMAK..
yaşıyormuş gibi yapmak.. maskelerimizle yaşamak.. rol yapmak.. hepsi aynı yere çıkıyor.. mış gibi yaşamak!!!

hayattan zevk alamadan, sırf çevremiz mutlu olsun ya da kültürel yapımıza uygun olsun diye yaşamak.. içinde farklı bir kişilik varken tamamıyle farklı davranmak..

sevmediğin halde seviyor gibi yapmak, istemediğin halde istiyor gibi yapmak..ve en acısı da; bütün bir ömrünü sevmediğin istemediğin insanların arasında yaşamak.. beğeniyormuş gibi yaparak, seviyormuş gibi yaparak yaşamak..

bünyeye zarar bir durum..düşünsenize üzerine büyük gelen bir elbiseyle ömrünüzü geçirmek gibi.. ve sırf o elbiseyi giyeneceğim diye kilo olamak gibi.. istemediğiniz enerjilere maruz kalmak gibi.. can sıkıcı bir durum..

peki kaçımız hayatında MIŞ GİBİ YAŞIYORUZ.. kaçımızın YÜZÜNDE MASKELER VAR.. ve kaçımız OLMAK İSTEMEDİĞİ YERDE VE İNSANLARLAYIZ ???

peki bir soru daha; eğer size bir fırsat verilse nasıl yaşamak isterdiniz??? "sana yeni bir hayat sunuyorum istediğin gibi yaşayabilirsin" deseler .. ne yapardınız.. bir düşünün lütfen..ve herşeyi bir kenara bırakın ; hadi siz kendinize haksızlık ediyorsunuz mış gibi yaşayarak, rol yaparak.. ya karşınızdaki ona haksızlık değil mi?? neden onu da kandırıyorsunuz??

neden GERÇEKTEN YAŞAMAYI SEÇMİYORSUNUZ??? sizi engelleyen davranış kalıplarından lütfen uzaklaşın.. şu dakika bir kez daha gelmiyor.. ve UNUTMAYIN BU HAYAT SADECE BİZİM!!! BİZ YAŞIYORUZ, KENDİ İRADEMİZLE...SEÇİM SİZİN KEŞKELERLE YAŞAMAK MI YOKSA İYİKİLERLE DOLU BİR HAYATI YAŞAMAK ONU SEÇMEK Mİ ??

VE ŞUNU DA EKLEMEK İSTİYORUM.. DÜŞÜNCELERİMİZLE YARATIYORUZ VE YAŞIYORUZ.. O YÜZDEN DİKKAT EDİN !!

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder