Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

24 Nisan 2014 Perşembe

FENA TUTULDUK...

malum 15inde ay tutuldu.. bir sürü uyarılar yapıldı.. sırada 29 nisan var halkalı güneş tutulması.. yine uyarılar yapılıyor.. en güzel uyarı ve yorum bence Naz BAYATLI'nın yazdığı yazı... Facebooktan takip edebilirsiniz.. sayfanın adı "Astrolojik Farkındalık ve Ruhsal Bilinç Platformu"

dün İzmit'e giderken yazıyı okudum.. ve çok etkilendim.. aynı gün bir arkadaşım aradı ve yaşadığı olayları anlattı.. neredeyse tarihler tutuyor.. birebir yaşamış.. şimdi tek dileği, yaşadığı gerginliğin bir an önce düzelmesi.. Sağ salim mayıs ayına geçip yaptığı planı uygulamak.. umarım gerçekleşir.. çünkü çok yorulmuş kalbi anlattığına göre.. gereksiz kırgınlık yaşamış.. gereksiz üzülmüş.. sonrada düzelsin diye çaba sarfetmiş ama kendi dediğine göre yüreği hala sıkışık..

bir çığlık atsam anca düzelirim diyor..  yani diyeceğim o ki; bu süre içerisinde lütfen gereksiz tartışmalara girmeyin.. sevdiklerinizin kalbini kırmayın.. hayat zaten kısa.. düşünsenize siz o kalbi kırdıktan sonra ya düzeltmek için hiç fırsatınız olmazsa !! ya onu bir daha göremeyecek olursanız!!!

düşünün bunları...

arınma tutulmaları diyorlar bunlar için.. bırakın diyorlar gitmesi gerekenler gitsin.. kalması gerekenler zaten kalır... böylede zor bir zaman aslında.. öyle bağlıyızdır ki sahip olduklarımıza, bırak derler ama biz hayır deriz.. çünkü onsuz boşlukta hissederiz kendimizi.. işte böyle zamanlarda hayat onu bizden zorla çekip alır.. çünkü gitmesi gerekiyordur.. yeniye yer açmak için onun artık gitmesi gerekiyordur.. ve hayat bize işte böyle anlatır..

siz siz olun kalbinizden başka hiçbir şeye fazla bağlanmayın...

ve bir şeyin olması için ne kendinizi zorlayın ne hayatı.. sadece hayırlısını isteyin.. iyikilerle olsun her ne olacaksa !!!

sevgilerimle..

not:artık bir süre yazı yazmam çünkü çok işim var.. kimbilir belli de olmaz sürpriz yaparım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder