Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

21 Ekim 2013 Pazartesi

2. Test

Bayram dönüşü herkeste bir ikram .. Fındık , fıstık , seker ... Eh benimde iştahım açık ve bitter isteği olunca hafiften bir baş ağrısı oluşmaya başladı .. Ve anladım ki (2. Kez) hazır gıdalar ve fazla kuruyemiş, bitter baş ağrısını tetikliyor.. 

Halbuki ne gerek var , bildiğin şeyi 2. Kez denemenin.. İnsanoğlu iste " acaba yeniden olucak mı bir deneyeyim" le başlıyor hersey ve sonra " keske abartmasaydim, yapmasaydım " diyoruz..

Tamam aldık basımıza bir ağrı , peki nasıl atlatacağız ağrıyı ilaçla mı hayır !!! Bolca su , temiz hava ve nefesle :) hadi ilk ikisini anladık da NEFES noluyor diyorsunuz belki .. Söyle anlatayım nefes alıyoruz hergun durmadan farkindasiniz değil mı .. Ara vermeden sürekli ... Hayata onunla tutunuyoruz.. Onunla varız .. Yaradanla aramızdaki bir bağ bir bakıma.. İste bu nefesi düzenli ve doğru kullandığımızda ne bas ağrısı kalıyor ne stres ne sıkıntı ne üzüntü.. Hepsi pufff olup uçup gidiyor.. 

Burundan alın nefesi be diyaframı sisirin.. Karnınız şişsin .. Çünkü asıl kaynak orada.. Oradan aldığınız nefes bütün vücudunuza dağılır , enerjiniz artar bedeniniz yenilenir...

Deneyin , zararını görmezsiniz.. Hadi size iyi geceler .. Nefes almaya gidiyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder