Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

19 Ekim 2013 Cumartesi

Leziz bir tat..

Hayat leziz bir tattir.. Bazen acı bazen tatlı .. Bazende bol baharatı ; nereden neyin geldigi anlaşılmaz .. Sadece damakta guzel bir tat bırakır.. Farklı insanlar , farklı düşünceler , farklı duygular .. Hepsi bir arada ayni tat içerisinde ... Şimdi ise bu tatların ayrımı içerisindeyiz .. Tuzu ayrı olsun biberi ayrı peki baharat nasıl ayrılacak .. Ayrı ayrı olunca aynı tadı verecek mı ? Neden herseyi bolusturme halindeyiz.. Neden bırakmıyoruz olduğu gibi .. Yazık değil mı bizlere yazık değil mı baharata ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder