Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

21 Ekim 2013 Pazartesi

İs bası :)

Kaç günlük tatildi sayamadım bile .. İlkokulda hocamız (o zamanlar Öğretmen derdik); 15 günlük tatil diye uzun sanmayın "Göz açıp kapayıncaya kadar biter" derdi.. İste bizim kurban bayramı tatili de böyle bitti ve donduk işimizin basına..

Ruyadayim sanki, simdi uyanicam sicacik yatagimdan ve anlatacagim " ruyamda ise gittigimi tatilin bittigini gordum.. Ne ruyaydi ama ".. Ve gozler acilir dadadaaaamm ruya degil gercek :) 

Allah'tan yogun bir isimiz var da tatil havasından bir an önce çıkmamıza yardımcı oluyor ... Kısa bir bayramlaşma sohbet muhabbet ve başlasın haftanın ilk gunu çalısmaları ... Saka bir yana Böyle yazdığıma bakmayın şükür ki isim var isimiz var.. 

Bu zamanda işsiz olmak cok zor.. Allah herkesin gönlüne göre huzurlu olacağı bir is versin.. 5 yıl işsiz kaldıktan sonra is bulup sonrasında böyle konuşmak nankörlük gibi geliyor.. O nedenle hemen düzeltiyorum isimiz olsun çalışalım .. Tatiller zaten bizler için çalışanlar için :)) 

Peki neler yaptık bu tatilde , nasıl gecti .. Benim ki gayet güzeldi . İlk gün yorgunluktan sürekli uyudum , sonraki günler daha güzeldi hatta denize bile girdim:) bir yanda ilkbahar , yaz , diğer yanda sonbaharı yaşarken vücudum noluyor dedi .. Tatlılara düştüm yedim de yedim ...bitter çılgınlığı yaptım .. Tabi o kadar bitter yiyince evdekiler dahil herkese salata keyfi yaşattım .. Bulgurlu borulceli salata yaptım .. Bu tatil hep mutfaktaydim.. İste benim tatil böyleydi .. 

Ya sizin ki ??  İciniz huzurlu ve mutluysa , yüzünüzde hafif bir tebessüm oluşuyorsa ne mutlu size .. Zaten önemli olanda iç huzuru değil mı .. Aldığımız her nefes bir Bayram .. Bir şükran .. 

Şükürler olsun ki yasıyoruz hayatı .. Güzelliklerin ve nefesin farkındayız .. Huzurla dolsun icimiz .. hadi bir tebessüm yerleştirin yüzünüze ve derin bir nefes al.. 

Ve devam edin yasamaya ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder