Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

19 Ekim 2013 Cumartesi

Böğürtlenli (frambuazlı) bitterli bisküvili pastam

Selamlar herkese ... Bugun Arda Türkmen'in programında yaptığı visneli bitterli pastasını yapmaya çalıştım .. Neden yapmaya çalıştım diyorum çünkü visnemiz yoktu böğürtlen ( oops frambuazdı isimleri karıştırdım :)) kullandım , sürekli malzeme unuttum bakkala gittim geldim :) krema yoktu internetten tarif buldum oyle yaptım malzemedeki orandan biraz fazla oldu.. Bitterleri %70 ya da 80 oranında etnin bitterini kullandım .. Bir daha ki sefere portakalli yapacağım.. Tarifi vermiyorum çünkü www.ardaninmutfagi.com adresinde bulabilirsiniz.. Size sadece fotografını göstereceğim .. Ev ahalisi beğendi tek kusur olarak biraz ağır olmuş dediler o da bitterin oranından kaynaklı bir durum .. Yediğimde bana gayet guzel geldi .. Pek leziz olmuş .. Ellerime saglik .. Deneyin sizde ... Haydi opuldunuz..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder