Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

23 Ekim 2013 Çarşamba

RETRO METRO ...




Tatil sonrası, her zaman ki gibi bir koşturmaca..bir yoğunluk bir yoğunluk sormayın gitsin.. sanki tatiller ceza.. çok tatil yaptın otur çalış diyorlar..Ay boğada ikizlere geçerken acayip bir iletişim trafiği, evrak yoğunluğu.. sanki gökten her türlü haberleşme ve evrak yağıyor.. bilirdim de bu kadarını fark etmemiştim.

evet günlerden 21 ekim ve geldik merkür retrosuna hem de akrepte.. nasılmış neymiş bu retro derseniz.. kısaca kendi izlenimlerimden ben aldığım eğitimden biraz olsun size aktarmak isterim.. Retronun işleyişi herkese göre değişiklik göstermekle birlikte genel olarak, iletişimsel sıkıntılar ( her türlü iletişim araçları, pc, telefon, tv. vb) nasıl sıkıntılar derseniz; mail göndermezsiniz ya da yanlış gider, pcniz kitlenir, bilgiler gider,telefonunuz bozulur.. tv nin yayını kesilir..yolculuklarda aksama olur.. akrep ateştir; yangın çıkabilir.. hararetli tartışmalar içte patlayabilir vb.. bunların dışında eskiye geri dönüş olur... tamamlanmamış işler pat diye çıkar gelir..link veriyorum ayıntılı okursunuz http://www.astrolojidergisi.com/Merkur-geri-gidiyor.htm

dün astroloji eğitiminde tanıştığım bir arkadaşımda oturmuş sohbet ediyorduk.. ve retrodan açıldı konu. acaba dedim "ben mi çağırıyorum bu kadar düşün düşün kendisi mi geliyor".. arkadaşımın dediği düşünmesen de bi şekilde uğruyor:) şaka gibi ama gerçek.. bir şekilde etkileniyorsunuz.. işte astrolojinin en güzel yani, nedenini biliyorsunuz , ne zaman geçeceğini biliyorsunuz ve ona göre hareket ediyorsunuz..hareket ediyorsunuz ile anlatmak istediğim;daha temkinli bilerek davranıyorsunuz..

ancak bu kadar bilmeye rağmen bugün acayip bir yoğunluk vardı.. neyse ki yarın daha sakin olacağına yönelik bir his var içimde:)

bu yazıyı yazarken bile sürekli kontrol ediyorum.. hatta yayınlamadan önce kayda alacağım ki bişey olmasın :)

gözünün korkmasın, hayatta her şey bizler için.. önemli olan farkındalığınızı arttırıp acaba bunu neden yaşadım diye sormak..hayat bizler için bir test alanı.. onu bir oyun gibi görüp yaşamak gerekiyor :)

anlatacağım çok şey var ancak bugünlük bu kadar çünkü yoruldum..
sevgiyle kalın.. 10.kasım'a kadar dikkatli olun..

sizi güzel bir şarkıyla başbaşa bırakıyorum ...

http://www.youtube.com/watch?v=nYkVI7YZdCk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder