Hakkımda

Fotoğrafım
hep tıkanmışımdır bu giriş taksiminden.. ne yazılır girişte.. kendimimi anlatayım bilemedim .. O yuzden hemen basliyorum aklimdan gecenleri aktarmaya iste giris taksimi :) neden buradayim , neden blog sayfasi actim .. söze dökemediklerimi buradan paylaşmak istedim.. duyulsun diye.. yüreğim yangın yeri olduğunda , kelebekler uçuştuğunda paylaşarak çoğalsın, herkes okusun istedim..belki ayni duygu ve dusunceleri paylasanlar vardir dedim .. Ve beynimin koşuşturmasını biraz olsun burada azaltmak istedim :) sayfamda gezerken umarim keyifli ve guzel bir vakit gecirirsiniz .. Sevgilerimle :)

HOŞGELDİNİZ DÜNYAMA , KALBİME :)

20 Ekim 2013 Pazar

Erkek cocuk sahiplerine...

Düşünüyorum o halde varım.. !! Velhasıl çevreme bakıyorum evli eslere , aileme.. Evlilik hem güzel hem zor , eh zaten böyle olmasa ayıp olur . Dünyanın da dengesi böyle değil mi?? "iyi ve kötü iç içe" ...

Peki neden sadece erkek çocuk sahiplerine sesleniyorum bu yazımda ; çünkü gerçekten çocukken öğretilmesi ve bilmesi gerekiyor .. öğrensin ki; büyüdüğünde evlendiğinde esine yardımcı olsun, destek olsun.. Baktığım dinlediğim tüm evliliklerde tipik durum su ( istisna kısmını tenzi ediyorum) ; evin hanımı sürekli çalışır, evin erkeği elinde kumanda ya da pc ,sürekli istekte bulunur .. Nasıl bir lükstür anlamış değilim,, isterseniz feminist değil , isterseniz bu ne asilik ya da ne bileyim böyle gelmiş böyle gider diyin ama lütfen buna bir DUR diyin...

Şimdi biraz argo konuşacağım kusura bakmayın " yok abicim kazın ayağı oyle değil" bayanlar dunyaya hizmetçi erkeklerde padişah olsun diye mi geldi ??? Yok böyle bir sey .. Yeri gelince hayat müşterek yeri gelince biz kılıbık mıyız!! Bu ne nane bu ne pirasa!! İste bu nedenle lütfen , erkek cocuk sahibi anneler , ogullariniza biraz egitim verin , öğretin ki ileride cokca dua alın(hayırlı dualar)... 

30 kusur yaşındayım bu yasıma kadar bu durum beni hep rahatsız etmiştir .. Bizler köle sürekli çalışalım onlar otursun keyif yapsın oh ne ala!! İste bu yüzden Allah'tan dileğim bana destek ve yardımcı olan helal süt emmiş bir kulunu nasip eylesin..(amin)

gülmeyin ve biraz olsun düşünün yazdıklarım gercekten cok önemli , eşinizin size biraz olsun fazla vakit ayırmasını istiyorsanız lütfen onlara yardımcı olun .. Kilibik olunmaz merak etmeyin .. Aferin denir çünkü cok önemli ve değerli davranışlardır bunlar.. Sevgiyle kalın ... 

2 yorum:

  1. Sevgili Peri Masalı,
    Bloğun hayırlı olsun. Umarım, mutluluklarını yazacağın, güzel deneyimlerini yazacağın, bir blog olur. Hepimize hayırlı uğurlu olsun bloğun. Sevgiler....


    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Saniye... sizlerle beraber güzel günler olsun.. :) sevgilerimle.. takibe devan edin lütfen.. yorumlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil